/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Ballonflyvning
Fra : plimgøj
Vist : 705 gange
300 point
Dato : 08-09-09 21:53

Hej

Jeg vil gerne give en ballonflyvning væk i fødselsdagsgave.

Kan kun finde ét sted på nettet - nemlig ballonflyverne.dk.

Er det de eneste på markedet - kan de anbefales, eller er der andre, som du har prøvet?

Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-09 22:06

Jeg kan varmt anbefale dette firma

http://www.circusballoon.dk/default.aspx?Page=YOUR_FIRST_BALLOON_FLIGHT

Jeg havde to "unger" og en svigersøn oppe den 2.7.09, svigersønnen havde vundet en tur, men havde højdeskræk og vidste ikke rigtigt om han turde.... han kom ombord, og da de kom ned, sagde han... godt jeg vandt denne tur istedet for den bærbare (som han håbet på at vinde)

Min mand og jeg var med på hele turen (på jorden), men havde lige så meget ud af turen som de unge. Vi fulgtes med følgevognen, hvor vi fik mange forklaringer undervejs

Efter turen var der dåb, .. det var vi slet ikke klar over, der var, men sikke en oplevelse... de unge fik først blomster i håret fra landingsstedet, dernæst jord for så at slutte at med ballonvand (champagne), godt klappet ned i håret imens de fik deres nye navne.. så nu har jeg både mark baron/grave/baronesse

Efter dåben fik vi alle mulige udsøgte oste og pølser sammen med øl/vand/vin/champagne og lækkert brød

Vi havde en hel utrolig aften

De flyver også om vinteren

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 09-09-09 06:25

Prøv på: http://www.gavekort.dk/info.aspx?productid=100272

Der er rigtig mange former for oplevelses-gavekort... også ballonflyvning.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-09 08:24

Nå ja, jeg blev så grebet af at fortælle om min oplevelse,at jeg slet ikke tænket på at finde andre firmaer, men der er et mere her

http://www.balloneventyr.dk/ballong/index.htm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-09 08:24
Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 11-09-09 07:52

Lige et sent ps

Dem der skal op at flyve, gør klogt i at have fornuftigt fodtøj på,helst lidt langskaftet, ikke alle lander på en nypløjet mark, og det kan godt gøre temmelig ondt i fødderne, hvis man lander på en stubmark

Godkendelse af svar
Fra : plimgøj

Dato : 21-09-09 18:02

Tak for svaret Nordsted1.