/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ens svar kommer ikke på????
Fra : Ekspress105
Vist : 673 gange
100 point
Dato : 08-09-09 21:22

Er jeg den eneste der oplever at når man har svaret et sted så kommer svaret ikke på alligevel??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-09 21:26

Nej, det har jeg aldrig oplevet, jeg er sikker på du må gøre noget forkert, f.eks husker du at trykke på send?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-09-09 21:27

Prøv at skrive noget her i denne tråd.
Og lad os se om det virker.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-09 21:28

Undskyld, jeg kan se, at du ikke er helt ny bruger, og har deltaget i flere tråde, så du har før fået dine indlæg med

Der har været en del problemer med kandu den seneste uge, så måske du skal lære at kopierer det du har skrevet inden du trykker send, og så se om det kommer med, og hvis ikke så er det nemt at kopierer teksten ind igen, og så gøre forsøget med at sende igen

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 08-09-09 21:29

Jeg har oplevet det et par gange i løbet af de sidste dage.

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 08-09-09 21:29

Jep har skrevet svar til f.eks. styrring til passat pillefyr og leje af rendegraver og set dem efter jeg trykkede send... Men går jeg ind på dem igen så ka jeg ikke se det...

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 08-09-09 21:30

Hehe det kunne være en ide Nordsted

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-09 21:33

jeg kan altså godt se du har været med i de indlæg

http://kandu.dk/userhistall.aspx?uid=262564&mode=0

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 08-09-09 21:33

Og trylle trylle så ka jeg se to mere...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-09 21:34

Jamen kandu kan trylle og undertiden blive helt usynlig

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 08-09-09 21:35

Hmm og nu ka jeg se det sidste jeg skrev her men ikke det før.... Tror sgu da der er nisser her...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-09-09 21:35

Prøv at opdatere med F5 når du skal gense en side.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 100 point
Dato : 09-09-09 00:08

og når du opdaterer så brug CTRL + F5 det tvinger den til at hente en frisk side og ikke kun det du har i din cache

Kommentar
Fra : ammatøren

Dato : 09-09-09 02:05

Hej EXTERMINATOR
brug CTRL + F5 det tvinger den til at hente en frisk side og ikke kun det du har i din cache

smart lille trin ,hvad sker der helt bestemt

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 09-09-09 04:27

Hmm logger ind her kl 04.49 og ka kun se de to første svar fra Nordsted og Eyvind.... Men har 8i mails om der er svar her....

Godkendelse af svar
Fra : Ekspress105

Dato : 09-09-09 21:06

Tak for svaret EXTERMINATOR. Ved ikke hvorfor det er bedre men det virker

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 10-09-09 10:47

se nu sad jeg jo og skrev en længere roman i går aftes, men det er her ikke????
kan det monstro have noget at gøre med at jeg skulle putte min datter og så var det farmand der faldt i søvn

men her kommer en kort forklaring:

De fleste ved godt at F5 betyder opdater.
Når du gør det i IE sender den en besked til serveren: If-Modified-Since så sender serveren kun ændrede ting retur og browseren genbruger de gamle data fra sin cache

CTRL + F5 sender IKKE If-Modified-Since og får derfor en helt frisk side fra serveren

ovenstående er ikke en fyldestgørende forklaring, der er mange ting der spiller ind. f.eks opfører forskellige browsere sig forskelligt, det er heller ikke ligemeget hvor fokus er når du trykker (om det er websiden eller toolbaren der er markeret)