/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
kodeproblem HJÆLP
Fra : Asus1Kan
Vist : 528 gange
500 point
Dato : 08-09-09 19:17

På min bærbare har jeg sidst jrg brugte den slettet min kode. Når jeg nu prøver at åbne den beder den om kode, har prøvet med den gamle kode, det virker ikke, den beder mig derefter om dickette, jeg har kun tre recovery disketter,har prøvet at sætte nr 1 ind uden noget resultat, Hvad stiller jeg op, smider pcen ud eller hvad. vil være meget taknemlig for nogle råd.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 510 point
Dato : 08-09-09 19:19

Hvis du har slettet din kode ER der INGEN kode - så beder om en taster du bare enter....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-09 19:19

Citat
beder om

beder DEN om

Godkendelse af svar
Fra : Asus1Kan

Dato : 08-09-09 19:26

Tak for svaret refi. der gik alså lige panik i mig, på min asus åbner den uden at jeg skal gøre noget uden kode, men nu virker min hp igen. tusinde tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-09 19:37

Selv tak.....