/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung L700
Fra : ilgp
Vist : 443 gange
100 point
Dato : 08-09-09 14:36

Jeg har lidt kig på en Samsung L700 mobil med skydeklap.Men er lidt i tvivl med hensyn til hvordan dens batteri er.Jeg har en SonyE W595 som skal lades op 2 gange om ugen,selv om jeg ikke hører musik på den.Jeg vil nemlig ikke skifte telefon hvis jeg ikke kan finde en der holder længere end 3 dage inden ny opladning.Men den Samsung jeg har kig på har et batteri på 960 mah,og det er vel ikke så dårligt?Håber der er en venlig sjæl som lige kan råde mig lidt,gider ikke gøre et fejlkøb.
Venligst ilgp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-09 15:02

Citat
Jeg vil nemlig ikke skifte telefon hvis jeg ikke kan finde en der holder længere end 3 dage inden ny opladning

Så behold du bare den du har.....

Der er INGEN mobiler der holder en uge med mindre de blot ligger i skuffe og aldrig ringer eller iøvrigt bliver brugt...

EEN samtale kan tømme dit batteri

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 08-09-09 15:05

Samtaletid (op til)* 8 timer (GSM) / 3 timer (3G)

Standby-tid (op til)* 360 timer (GSM) / 260 timer (3G)

Står der her

http://www.samsung.com/dk/consumer/detail/spec.do?group=mobilephonemp3&type=mobilephonemp3&subtype=mobilephones&model_cd=SGH-L700VSAXEE

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-09 15:12

Og hvad kam så bruge det til

Ja - ALT mellem 3 og 360 timer er korrekt

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 08-09-09 23:05

Hejsa

på grund af det udstyr og kapasitet der efterhånden er i mobilerne, skal du ikke regne med at du finde en der kan holde strøm i tre dage eller mere. og heller ikke hvis det står i manualen til mobilen. det er meget sjældent at det holder stik...

men vælg en mobil uden en masse udstyr, så holder den længst strøm, men er så også tilsvarende kedelig

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 09-09-09 06:42

Hej.Jeg kan godt se på jeres svar at jeg nok skal beholde min Sony E.Men jeg er lidt irriteret over at jeg ikke kan slå 3G fra.Stregerne der viser hvor god dækning der er er meget tit røde.Mit mobilselskab har rådet mig til at slå 3G fra,men det ser ikke ud til at man kan dette.Mvh ilgp

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-09 07:26

Når der i mit første indlæg er nævt både med og uden G3, må man da gå ud fra at det kan slås fra??

Der er dansk manual her

http://www.samsung.com/dk/support/search/supportSearchResultView.do?group=&group_cd=&type=&type_cd=&subtype=&subtype_cd=&model_nm=samsung+L700&dType=D&mType=&model_cd=&menu=download&prd_ia_cd=&disp_nm=samsung+L700

Ellers så prøv at kontakte supporteren

Ring til os

Vores telefonsupport er åben man-fre 9-18.

Danmark

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 09-09-09 08:29

Hej Nordsted1.Linket du har vist er til en Samsung som jeg havde kig på.Det er en SonyE W595 jeg har.jeg må prøve at finde supporten hos dem og skrive en mail.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-09-09 08:51

I mit link står der altså Samsung L700 øverst på siden

Du kan udfylde en mailformular neders i dette link

http://www.samsung.com/dk/support/contactUs/contactUsMain.do

Kommentar
Fra : ilgp

Dato : 09-09-09 11:20

Hej igen.Det er på den jeg har,altså Sony E jeg gerne vil have slettet 3G,men jeg har kontaktet supporten hos SonyE og tagen der fra.

Godkendelse af svar
Fra : ilgp

Dato : 09-09-09 19:12

Tak for svaret Nordsted1.Problemet er lige blevet klaret.
Mvh ilgp