/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad er adressen til Kandu
Fra : Eyvind
Vist : 611 gange
100 point
Dato : 08-09-09 13:56

Denne adresse duer ikke.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>> service@kandu.dk

Hentet i >> Kontakt Kandu.dk

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 08-09-09 13:57

DER ER INGEN ADRESS

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-09-09 14:00

Hmmm - så er det derfor min mail kommer tilbage.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 08-09-09 14:03

JA...Jeg har også prøve

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-09 14:03

Har du sendt en "brokmail" og fået den i hovedet igen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-09-09 14:13

Næ nej Ans - det lader jeg da andre og mere kompetente om at gøre.
Det var såmænd en ganske enkel forespørgsel.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-09 14:45

Der er også denne, men hvor jeg har den fra, ka jeg da ikke huske

serviceagent@kandu.dk

og denne er ikke helt magen til den du brugte, men om den er bedre må komme an på en prøve

services@kandu.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-09 14:53

Citat
Nordsted1

Dato : 08-09-09 14:45

--------------------------------------------------------------------------------

Der er også denne, men hvor jeg har den fra, ka jeg da ikke huske

serviceagent@kandu.dk

Nordsted1

Den adresse må du da kunne huske, det er jo den adresse der står, når du får en mail fra kandu

Eyvind

Du ved jo godt, at der ikke er en anden mailadresse til kandu end servise@kandu.dk

Hvis du vil have kontakt med dem, så skriv et brev, læg det i en kuvert, luk kuverten og når du har skrevet adressen til kandu, sæt frimærke på. Så kan du lægge det i postkassen

Du kunne jo også ringe til dem

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-09-09 15:01

Havde jeg lagt mærke til at det var den email adr. så havde jeg nok ikke skrevet som jeg gjorde

Den anden mailadr. er heller ikke mange til den Eyvind har brugt services@kandu.dk og den ved jeg heller ikke hvor jeg har fra

men det kan da ikke skade at prøve at sende til den, den kan jo allerhøjst komme retur

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 08-09-09 15:05

Du kan jo prøve rasmus@kandu.dk

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-09-09 15:15

Det er et skuffeselskab

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 08-09-09 15:40

Tak for svaret refi. Den må jeg så prøve en anden dag, for nu kan jeg ikke huske spørgsmålet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-09 15:58

Selv tak....