/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Program for billeder
Fra : xteam
Vist : 627 gange
30 point
Dato : 07-09-09 19:09

Søger et program hvor man kan lave et billede som et hjerte.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-09-09 19:55

Mener du en ramme i hjerteform ?

Kommentar
Fra : xteam

Dato : 07-09-09 20:11

ja

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 07-09-09 22:14

Prøv a hente OpenOffice og brug deres tegneprogram. Lav et hjerte og kopier billedet ind i det. Programmet er gratis og meget anvendeligt. Det hedder OpenOffice Draw.
God fornøjelse!

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 08-09-09 06:13

Det kan photoshop klare.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Kommentar
Fra : svinninge

Dato : 08-09-09 14:24

photoshop koster mange penge brug i stedet den her program den er rigtige godt og gratis
http://gimp-win.sourceforge.net/stable.html

Kommentar
Fra : xteam

Dato : 08-09-09 18:24

Photoshop har jeg men hvordan gør jeg dette. Har ikke brugt programmet ret meget.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-09-09 19:42

Du kan prøve denne tutorials http://www.rnel.net/tutorial/Photoshop/5579 - jeg har ikke selv afprøvet den, men den ser rimelig let ud.

Kommentar
Fra : xteam

Dato : 08-09-09 19:47

bentjuul : ja perfekt, kan ikke lige se hvor jeg downloader

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-09-09 20:04

Der intet at downloade du bruger Photoshop, der er det hele, følg tutorialen

Kommentar
Fra : xteam

Dato : 09-09-09 16:17

bentjuul: kan du ikke komme med en mere fylding vejledning. (følg tutorialen) ???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-09-09 16:28

http://translate.google.dk/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.rnel.net%2Ftutorial%2FPhotoshop%2F5579&sl=en&tl=da&hl=da&ie=UTF-8

Her har Google oversat tutorialen(vejledningen) til dansk, som bentjuul linker til

Kommentar
Fra : xteam

Dato : 09-09-09 16:43

Jo det er fint, men kan ikke finde i photoshop hvor denne værktøjs ikoner er.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-09-09 17:33

Jeg har ikke afprøvet det som tidligere skrevet, men det er disse værktøjer du bl.a. skal bruge i Photoshop http://peecee.dk/upload/view/190623 håber det her kan hjælpe dig, men jeg har ikke tiden til selv at lave en tutorial.

Kommentar
Fra : xteam

Dato : 09-09-09 19:35

Svar er der mange af, men ingen som har en enkelt løsning. Det eneste jeg skal bruge er at klippe et billede som et hjerte og ikke andet.

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 15 point
Dato : 09-09-09 20:22

Det var en enkel løsning jeg havde lagt til dig, jeg har selv afprøvet den nu..........men ok jeg stiger ud af tråden og fjerner mit opload, da jeg ikke kan hjælpe dig yderligere.

Godkendelse af svar
Fra : xteam

Dato : 10-09-09 18:24

Vil lukke spørgsmålet da man ikke kan fremlægge en enkelt løsning. Du få point så denne kan afsluttes.