/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Har et problem - Lexmark
Fra : Gevelia
Vist : 947 gange
20 point
Dato : 07-09-09 18:22

Hej Kandu.dk.

Jeg har et simpelt spørgsmål, Jeg har en lexmark Printer, dens x1270 all-in-one

Jeg har ikke haft den tilsluttet min xp bærbare computer i over 2 år. Den kan printe, men den vil ikke åbne det program jeg har til den som fuldte med, Så jeg kan bruge Scaneren og kopi maskinen i den! Når jeg åbner programmet kommer denne meddelelse

Overskriften
LXCZaiox.exe - indgangspunktet blev ikke fundet!

* Procedureindgangspunktet ?GetProductPrefix@LxkProduct@@SA?AVCString@@XZ blev ikke fundet i DLL-biblioteket lxczutil.dll.

Er der nogle der kan hjælpe, og hvordan kan jeg komme vidre? Jeg skal nok have det jeg mangler men hvordan?

Mvh. Per - Gevelia

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 07-09-09 18:45

det lyder lidt som om du har brugt den cd der fulgte med printeren:
LAD STRAKS VÆRE MED DET!!!!!!!

spøg til side, har du hentet en opdateret driver hos lexmark?

en anden ting hvilket styresystem?

hvis det er vista kan det hjælper at h.klikke på installationsfilen og vælge kør som administrator

Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 07-09-09 19:20

Hej EXTERMINATER!

Det er Windows Xp Home. jeg har. på min bærbare, det er den som driver cd. blev installeret med i starten, godt 2 år siden nu. Men nu kan jeg bare ikke køre cd. så jeg var inde på Lexmark's hjemmeside, og finde driveren og softwaren, Men lige nu kan jeg kun udskrive normalt, jeg kan ikke bruge Scaneren eller kopi maskinen i den som jeg kunne før! Det er frustrerende! :D)

Jeg håber nogle kan hjælpe!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-09 19:22

Installer CDen igen

Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 07-09-09 19:31

Hej Refi.

Det havde jeg godt hvis jeg kunne! Men det kan jeg ikke, den er umulig der er kun installationsarken / vejledningen!

det jeg mangler er overstående!

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR