/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Perkere stjæler grisensscooter
Fra : scootergrisen
Vist : 656 gange
100 point
Dato : 07-09-09 16:40

Så fik jeg stjålet min scooter her den anden dag.

Prøv lige at spørg om det var danskere eller om det var perkere ?
I kender vel svaret.

Utroligt man ikke kan have sine ting for sig selv.

Kommentar
Fra : ja_nej

Dato : 07-09-09 16:49

Var det så det?

Tror nu det var en dansker, for "de andre" har sikkert ikke lyst til at sidder lige dér, hvor der plejer at sidde en gris ...

Kommentar
Fra : ja_nej

Dato : 07-09-09 16:55

Men det var da for dårligt af Hugo-Børge at gøre det! Så du, da det skete?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 07-09-09 16:57

Er du helt sikker på, at det ikke var en HA'er - jeg har hørt, at de er gået over til forklædning som Grissebasser? - Hvad med at spørge dine venner?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 07-09-09 17:04

Citat
Prøv lige at spørg om det var danskere eller om det var perkere ?

Så du så altså hvem det var, så er problemet vel ikke større end at du kører hen og henter den igen

Kommentar
Fra : smiltilmig

Dato : 07-09-09 17:07

Citat
du kører hen og henter den igen

Grisen har jo ingen scooter ...

Kommentar
Fra : smiltilmig

Dato : 07-09-09 17:09

Eller mener du med bussen?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 07-09-09 17:52

Han kunne jo benytte en grise-transport!

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 07-09-09 18:30

hvordan kan det være en perker den lugter jo af grissebasse ????

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 07-09-09 21:07

De tager kun halal knallerter

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-09-09 09:19

Vestperkerne stammer fra Jylland. De kalder sig også danskere.

Så man kan ikke spørge om de er en perker eller en dansker.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 15-09-09 15:23

Tror sku jeg så dem der har stjålet min scooter. Det lignede ihvertfald sådan nogle aber som sidst og samme type scooter og uden hjelm og uden nummerplade og kørte i nogenlunde samme retning som sidst.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 15-09-09 15:58

Citat
Det lignede ihvertfald sådan nogle aber
- er du ikke bange for, at HA'erne bliver sure på dig - når du kalder dem ABER (de sidder trods alt ikke alle bag tremmer).
Men det kan jo godt passe, at de er begyndt at køre på scooter - da Skat og Politiet, snart har indraget alle deres dyre biler og motercykler!

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 17-09-09 14:07

De ligner sku allesammen hinanden.
Nu så jeg nogle andre som også ligner dem plus de kørte tæt ved der hvor den blev stjålet.

De brød sig ikke om at jeg kiggede på dem og kørte efter dem.. Haha typisk perkere.

Men nu ved jeg da hvor de bor omkring.

Annuller spørgsmålet
Fra : scootergrisen

Dato : 21-09-09 17:58

nok om det