/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Bly i hovedet.
Fra : bb1
Vist : 1047 gange
100 point
Dato : 06-09-09 22:56

Bly i hovedet.

Jeg har en gammel penneven på Fyn, han praler ofte med sine evner, som gåsejæger og at han har Danmarks bedste gåsejagt.
Han har inviteret mig flere gange, men hver gang har jeg sagt nej tak? Jo, for han har bly i hovedet.
Selv om blyhagl har været forbudt i snart mange år lader han hånt om dette forbud for ellers kan han ikke skyde gæssene døde siger han. At fortsætte med at anvende blyhagl under jagt er ikke blot en lovovertrædelse, men en forbrydelse i mod hele jagten i Danmark.
Hvis vi jægere ikke selv kan finde ud af at overholde loven, så er det helt sikkert, at den bliver skærpet og så vil de andre grønne organisationer klappe i deres små hænder og sige: Afskaf alt jagt!
Ingen jæger ved deres fulde fem kan se bort fra dette problem og derfor må vi hjælpe dem, der har bly i hovedet, at de har det er helt sikkert bly aflejres i vildt kødet og giver de der spiser det blyforgiftning, som ødelægger indlæringsevnen.
Derfor har jægere, som den gamle gås på Fyn virkelig brug for hjælp, men desværre er hans hoved blevet så tungt af bly, så han ikke vil forstå, at han er til fare for alle vi andre….

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 06-09-09 23:05

Hvor typisk... en enkelt der ødelægger det for de mange

Skyd ham

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 06-09-09 23:29

klumme er her stadig/ bly eller ej

folk / jægere kan SGU da blakke tumpen, jeg kan ikke

smid edioten på tv, dette indlæg hjælper KUN DIG.
ANMELD DET

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-09-09 09:16

Han kan vel lide smagen af bly når gåsen er tilberedt

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-09-09 10:32

Måske Luffe, men hvad hjælper det på problemet?

Manden er hovedbestyrelsesmedlem i Dansk Land og strandjagtforening!
Et andet hovedbestyrelsesmedlem har offentligt udtalt, at han "sk...." på lovgivningen og stadig vil bruge blyhagl. Jo vi har her forklaringen på, at i alle tilfælle de to ud af foreningens medlemmer har bly i hovedet!

Det er også påfaldende at Habipro ikke ved, at man kan købe blyhagl i vore nabolande, hvor de stadig er tilladt at bruge, så undskyldningen med, at den Fynske gåse jægers lager, snart må være brugt - den holder ikke, som sædvanligt er det kun noget af habipros pladder, men det er sikkert fordi: Tampen brænder......

Jeg skal nok offentlig gøre navnet på manden og jeg har hans mening om blyhagl på skrift!!!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-09-09 10:57

Blylodder til fiskegrej har jo også været forbudt længe, min far havde hjemmestøbt flere hundrede som jeg afleverede på genbrugsen da han var borte, og sammen med 30 år gammelt MEGET effektivt ukrudtsmiddel

Jeg så engang en udsendelse om en blyindvindingsfabrik i Australien, gammel og omgivet af gammel bebyggelse hvor man selvklart havde påvist for meget bly i blodet hos beboerne, skidtet bliver ikke udskilt og futter hjernen af.
Fabrikken blev bygget om. og som om der havde været et radioaktivt udslip blev beboerne huset midlertidigt andetsteds. Man gik så i gang med at rense alt hvad der kunne renses i området, huse udvendigt, jord etc. etc.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 07-09-09 12:57

Elementært, kære Ballegaard.!! Når du ved at sådanne uhyrlige lovovertrædelser finder sted, har du pligt som ansvarlig jæger og god samfundsborger, at anmelde den pågældende jæger til politiet.

Har du viden om at sådanne ting foregår, og intet gør for at stoppe det, Ja, så er du ligeså medskyldig som jægeren der anvender blyhagl.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-09-09 14:46

Som gangsteren i 30`ernes Chicago der blev pumpet så fyld af bly at de sendte ham til omsmeltning istedet for at begrave ham.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 07-09-09 18:32

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig Heidi-Ho's indlæg: Du har pligt til at fortælle myndighederne om din "viden" - naturligvis er den slags ulovligheder aldeles uacceptable, men du har en forbandet pligt til at anmelde vedkommende - husk nu blot at "sagen" skal kunne holde vand !

Men din form for argumentation er komplet tåbelig - "jeg skal nok offentliggøre navnet på manden og jeg har hans mening om blyhagl på skrift" !! Hvorfor nøjes du ikke med at anmelde manden til rette vedkommende, i stedet for at offentligøre noget du tror finder sted !!??!! Lad du de rette myndigheder tage sig af denne sag i stedet for at begynde at kloge sig.

Det kunne jo være, at du ikke selv altid har rent mel i posen, f.eks. med at træne dine hunde på vagtler ?? Der er såmænd nok af emner at strø om sig med, men rolig nu - så gemen er jeg ikke !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-09-09 21:22

Uha uha hvor øjenvidnet nu pludselig kan, blot fordi Dansk Land og strandjagtforening blev nævnt..
Og nu er det pludselig mig, der ikke har rent mel i posen - hvad kommer det sagen ved?

De to er et par blyhoved bestyrelsesmedlemmer. Det kan ikke bort forklares... Også kommer spørgsmålet til de 100.000 Hvor mange har haft kendskab til disse to menneskers misbrug før jeg fik det? Hvorfor anmeldte de ikke de to?

Jeg tog i sin tid skarbt afstand fra den enes artikkel på en kendt offentlig hjemmmeside. Det blev jeg svinet til for - ligesom øjenvidnet4 forsøger på nu....

Den anden har jeg valgt ikke at modtage en jagt invitasion fra. Det må være nok, men jeg kan garatere Jer for, at ingen komme på jagt hos mig med bly i hverken hoved eller lommer.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 07-09-09 21:25

Hvad med bly i røven ?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 07-09-09 21:26

Er det den du tænker med?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-09-09 03:44

Kun når jeg lader som om jeg er uvidende.......

Som kender af det danske sprogs finesser bude Du vide at "bly i røven" siger man om personer der sidder lidt for meget på deres dertil beregnede.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-09-09 08:23

Lille Ballegård.

Jeg forsøger ikke at svine dig til - det klarer du såmænd udmærket selv !
Men igen skal man høre på dit utålige pladder omkring DLS og dens medlemmer - og nej, jeg er stadig IKKE medlem af denne forening. Hvordan kan man blive ved med at være så hadefuld efter så mange år - som jeg har forstået tingene, var du jo selv skyld i at folk ikke ønskede dit medlemsskab mere, p.g.a. urent trav !!
Hvis man skal klandre andre for noget, har man en moralsk pligt til selv at kunne opføre sig anstændigt ! Du er en "stor" mand, som "i sin tid tog skarbt afstand fra den enes artikkel på en kendt offentlig hjemmeside" - "den anden har jeg valgt ikke at modtage en jagt invitasion fra. Det må være nok."
Hvad er det for en slap form for konsekvens og moral ? Du skulle, hvis du havde mod og mandshjerte til det, allerede da du blev bekendt med d'herres eventuelle brug af ulovlige patroner have anmeldt dem, men her er vi ved, for dig, sagens kerne: Du er en tøsedreng som udgyder en masse, som regel udokumenteret nonsens, der hverken er hoved eller hale i. Gad vide, hvor ofte du selv har overtrådt lovgivningen, både når man taler jagt eller i det hele taget. Du er vel også et af de mennesker, der "aldrig har kørt spritkørsel eller handlet sort eller ???"
Fej du først for egen dør, inden du klandrer andre.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-09-09 09:46

Du kunne jo gøre det samme

Du skriver jeg er en stor mand, selvom du ikke kender mig - er du så en lille mand - fordi du gerne må skrive personfnidder om mig?

Fej selv for egen dør inden du vil feje for andres og stop med at tage en forening eller personer i forsvar, som du ikke kender, fordi du ikke er medlem,som du skriver.....

Stop med at svine en anden person til med personfnidder,som kun er noget du har hørt andre sige eller læst,intet af det har du virkelig kendskab til. For det er der i virkeligheden kun meget få mennesker i hele DK, der gør og med det du disker op med er du ikke en af dem......

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-09-09 09:49

Rigtig nok Luffe,men om personer,der ikke tænker sig om, siger man også: Han tænker kun med det han sidder på...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-09-09 10:49

Qui...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-09-09 11:06

Bendt Ballegård.

Blot fordi man går i rette med dig, skal man beskyldes for "personfnidder" - det er ikke min mening, men blot at konstatere facts: Det er underligt, at du altid, uanset hvilken tråd eller hjemmeside du færdes på, geråder ud i strid og spektakel med alt og alle - har du aldrig tænkt over hvorfor det sker?
Når du er så påståelig som tilfældet er, må du regne med modsvar, enten som direkte uforskammede eller grinagtige svar, ofte som begge dele - med andre ord: Du lægger selv op til de svar du får !
Jeg forsvarer ikke specielt DLS, men jeg forsvarer alle de institutioner som på lovlig vis gør et stykke ærligt arbejde for de medlemmer der støtter dem - og det bør alle demokratiske mennesker gøre - man behøver ikke være enig med alle om alt, men dog at respektere andres synspunkter !!
Mit kendskab til dig er mere end du tror, så lidt af det man hører er sandt, så meget ved jeg !

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-09-09 13:27

Du kan blive ved med at trampe på samme sted lige så meget du vil, en ting er helt sikkert: Du kender intet til min person,alt hvad du har skrevet er noget andre har skrevet eller sagt før dig og husk intet bliver sandt blot fordi det bliver gentaget..

Jeg ved godt at jeg er sårbar fordi jeg fra starten har været helt ærlig.Brugt eget navn og oplyst om min hjemmeside.

Det er det modsatte af dig. Du dukkert først op,når de tre små bogstaver står på skærmen ellers høre vi intet til dig.Husk også vil du være hellig, som dit sidste indlæg ligger op til, så sørg for at havde baggrundsviden og ikke blot antydninger i dine indlæg: Jeg har hørt.Jeg tror. Det må da være rigtigt. Jeg har jo selv læst det. Jeg bor tæt på dig. Du må kende mig.

Opfatter du virkelig ikke hvor tomt og pladt det er det du skriver.....?????????

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 08-09-09 14:40

For nu at komme tilbage til bb1 kendskab til personer der anvender blyhagl.

bb1, du kan hoppe og springe, tale udenom ligeså meget du vil. Men fakta er, har du kendskab til personer der anvender blyhagl, er det din forbandet pligt at anmelde dem - BASTA.!!!!
- Og det hører slet ingen steder hjemme, at du samtidigt går i clinch med de personer som nu er uenig med dig. Det gavner hverken dig - eller afhjælper blyhaglssvineriet.

I mine øjne, anvender du samme moral som en person der køber hælervarer af en tyveknægt, og samtidigt fordømmer tyveknægte i offentligt rum.
Nu skuffer du mig sku, Ballegaard.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-09-09 15:55

Ærlige Ballegård.

Nu er det lige før at mange med mig får tårer i øjnene over dine sidste skriverier. Jeg er skuffet over, at din hukommelse er som en si m.h.t. nogle af de indlæg vi somme tider har taget "en tørn over" - for det meste uenige men få gange enige.
De antydninger du henviser til, hvor har du læst dem ? For jeg har ikke skrevet nogetsteds som du skriver ! Så igen må man konstatere, at hver gang du bliver lidt presset og ikke kan klare argumentationen på normal vis, så bliver tonen uforskammet og løgnagtig ! Jeg er ikke bange for at kalde tingene ved rette navn, men emnet vi debatterer har fortjent en bedre skæbne - men det synes du jo nok ikke ? Er det fordi du selv har "noget i klemme" ??
Slutteligt vil jeg sige dig, at jeg ikke opfatter mine skriverier som tomt og plat - det skal man have en kringlet hjerne og tankegang for at kunne forstå.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-09-09 16:59

Men igen skal man høre på dit utålige pladder omkring DLS og dens medlemmer - og nej, jeg er stadig IKKE medlem af denne forening. Hvordan kan man blive ved med at være så hadefuld efter så mange år - som jeg har forstået tingene, var du jo selv skyld i at folk ikke ønskede dit medlemsskab mere, p.g.a. urent trav !! citat fra Øjenvidnet4 blot i denne tråd.

Hvis ikke det er at lege smagsdommer - hvad er det så...

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-09-09 17:07

Heidi-Ho..
Du må have hvilken mening du vil - det er så din!

Jeg har jo netop IKKE været på jagt hos pågældende fordi jeg ikke vil indvoldveres i at han bruger bly!!!
Havde jeg taget imod invitationen så kan jeg følge dig!!

Med hensyn til den anden, så er det ham,der selv har skrevet i det offentlige rum, at han vil skide på forbudet altså burde alle Danske jægere jo så, hvis vi skal følge din udlægning af sagen, jo havde reageret og det gjorde de ikke...
Ikke engang den forening,som han repræsenterede,som hovedbestyrelses medlem.

Så har jeg vel lov at spørge hvorfor ikke!

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 08-09-09 17:37

Ærlige Ballegård.

Som svar på dit spørgsmål omkring "smagsdommeri", betragter jeg det som almen oplysning og facts - men det er jo altid ilde hørt !

Jeg vil da håbe for dig, at jagtens gudinde må være med dig på dine jagter, med eller uden blypatroner/bismuth/stål/tin eller lign.

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 08-09-09 17:49

Det er ikke mig, der har problemet med bly i hovedet, før bly forbudet drev jeg ikke meget jagt og spidste heller ikke meget vildt!!!!

Så du behøver bestemt ikke ønske noget for mig - tænk hellere på dig selv og det du skriver offentligt om andre......
Det har intet med almen oplysning at gøre, at gentage andres løgnehistorier!!!!!!

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 09-09-09 08:46

Ærlige Bendt

Nu vil man være venlig og imødekommende, men bliver bare fejet til side med en sur bemærkning - hvad kunne man forvente fra den side ?
Denne altvidende og ærlige "jæger", som gør sig klog på ALT, har iflg. egne oplysninger ikke bedrevet megen jagt for 25 år siden - han har ikke "kendt" til at skyde med blyhagl ? Det er da utroligt at han har haft så mange tillidshverv inden for DJ, trods manglende jagterfaring ! Det hænger ikke sammen, så jeg vil da opfordre DJ til at få denne selvbestaltede "instruktør" ekskluderet. Medlemmerne kan da ikke være interesseret i "intetvidende" tillidsfolk. Så forstår man jo bedre, hvorfor han klæber sig til folk med viden om f.eks. våben og jagthunde !

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-09-09 12:17

Øjenvidne tråden handler ikke om min person - så derfor må jeg desværre udelukke dig fra den...

Du kan ikke overholde reglerne - men fortsætter endog efter at jeg venligt men bestemt har opfordret dig til kun, at skrive om noget du ved og ikke noget du gætter dig til udfra en løs bemærkning et eller andet sted fra..

Desværre min ven.... Men regler er regler og de gælder alle.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 09-09-09 13:54

Hej bb1.

Du har jo snart udelukket samtlige brugere her på Kandu........Hvaeee, er du ude på at debattere med dig selv.??

Du skriver bl.a.;
Citat
Øjenvidne tråden handler ikke om min person - så derfor må jeg desværre udelukke dig fra den...

Sådan går det gerne når man vil åbne op for alle og enhver, i form af at fortælle alt om sig selv, f.eks. på hjemmesiden og facebook - og gerne med fotografier af samtlige familiemedlemmer, krydret med fortællinger om private anliggender.

Derfor min dreng, skrev jeg også som svar til dig, at jeg ikke ønskede at åbne op for hvem jeg er, hvor jeg bor, osv, osv....
Kan du nu forstå hvorfor, du ikke må få mine personoplysninger m/m.....??

Tilsidst, men absolut ikke mindst, du skylder stadig hele jagtsagen, at anmelde den person du har viden om, der anvender blyhagl.

SE SÅ AT FÅ GANG I DEN ANMELDELSE.!!!!!!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 09-09-09 21:51

Jeg har engang fortalt dig,at du har en mening om facebook og jeg har en anden. Så hvorfor bliver du ved med at træde i noget du ingen kendskab har til? Eller ikke gider sætte dig ordentlig ind i?

Den største del af min familie lever og bor på Philippinerne, derfor kommunikere vi sammen på Facebook, derfor ligges der billeder ind og som du kan se af kommentarene til dem, så foregår det på et sprog,som du i alle tilfælle ikke forstår en brik af.

Med hensyn til politianmeldelse,så skal jeg nok skrive et brev til politimesteren på Fyn med de oplysninger jeg har, om han så foretager sig videre bliver hans sag...

Desuden så har jeg opnået hvad jeg ville nemlig påvidst, at to hovedbestyrelsesmedlemmer i Dansk Land og strandjagtforening har bly i hovedet og at det så må være forklaringen på deres tåbelige adfærd...

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 10-09-09 18:06

bb1 skrev;
Citat
Jeg har engang fortalt dig,at du har en mening om facebook og jeg har en anden. Så hvorfor bliver du ved med at træde i noget du ingen kendskab har til? Eller ikke gider sætte dig ordentlig ind i?

Jeg har meget kendskab til bl.a. facebook, derfor holder jeg mig laaaaaaangt væk derfra.

Citat
Den største del af min familie lever og bor på Philippinerne, derfor kommunikere vi sammen på Facebook, derfor ligges der billeder ind og som du kan se af kommentarene til dem, så foregår det på et sprog,som du i alle tilfælle ikke forstår en brik af.

Du har ret, min gode bb1, jeg forstår ikke en skid filippinsk
Meeeen, jeg tror, istedet for facebook, ville jeg nok bruge et program der hedder messenger - især på personfølsomme områder.

Citat
Med hensyn til politianmeldelse,så skal jeg nok skrive et brev til politimesteren på Fyn med de oplysninger jeg har, om han så foretager sig videre bliver hans sag...

Nææ, det er ikke politimesterens egen sag om han vil gøre noget ved det.
Hvis der foregår ulovligheder af denne grove art, har politimesteren, fanden galemig bare se at få gjort noget ved det.

Citat
Desuden så har jeg opnået hvad jeg ville nemlig påvidst, at to hovedbestyrelsesmedlemmer i Dansk Land og strandjagtforening har bly i hovedet og at det så må være forklaringen på deres tåbelige adfærd...

Det har du sagt så mange gange før - bare med andre ord, at folk gider ikke at høre/læse om det mere.
Brugere, her på Kandu ved, at hvert eneste indlæg du skriver, er det for at nedrakke DLS.
Jeg kan efterhånden ikke forstå at du gider. Men dit had til DLS er åbenbart stort.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 10-09-09 21:34

Tak for dine gode råd om Facebook,men der ligger meget mere i det. Det kunne jo også være et spørgsmål om, hvilket program de kan bruge derude fra.

Med hensyn til min mening om Dansk Land og strandjagt så er du også lidt ude i rabatten!!

Jeg bliver ved med at skrive om D.L.S. så længe foreningen ikke sætter de personer på porten, som skabte baladen dengang og så længe nye medlemmer her til stadighed sviner mig til med de gamle historier. Hvis D.L.S. nuværende bestyrelse var villig til at vise, at de kan og vil ryde op i egne rækker og henstille til de nye, at holde inde med skydningen omkring noget, som de reelt ikke har haft en chance for, at vide noget om.

Ja, så stoppede bb1 øjeblikkelig med, at nævne den lille forening. For som Kristian Ravnkjær sagde til mig: Skidt med de brokkehoveder,har de en lille forening,så ved vi jo hvor de er også slipper vi for dem i DJ og det kan der jo være noget rigtigt i også i dag..

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 11-09-09 06:58

Til Bent Ballegaard.

Jeg vil give min fulde støtte for de indlæg Heidi Ho og Øjenvidnet4 har fremsat. Det er pænt og sobert arbejde og kun på den måde de beskriver hele håndteringen af sagen om blyhaglpatroner, skal der handles.
At du vælger at "blackliste" en debatør, blot fordi du ikke selv kan fremlægge en sag på en forståelig og saglig måde, latterliggør endnu engang din person.
Mon ikke alle debatører snart er trætte af dine udgydelser om den lille jagtforening - alt det der er sket er historie - det ville du måske endda stå dig bedst ved at indrette din tilværelse efter - tænke sig at alle ens trængsler fra fortiden ville blive "glemt" ? Det må da være en befrielse ?
Nu vil jeg håbe, at du i din sidste kommentar 10.09.09 kl. 21.34 citerer Kristian Ravnkjær rigtigt ? Mon denne "hædersmand" virkelig har udtalt disse ord ?

Med venlig hilsen

Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-09-09 10:54

Det er sandelig mærkelig, at det kun er Jer ( dig og dem du nævner ) der må have en mening om tingene og kan skrive det rigtige!

Gang på gang har jeg vist og bevidst, at det jeg skrev var rigtig i modsætning til visse andre, som kun lyver stærkere end vinden blæser - derfor bliver de udelukket fra en fornuftig debat.

Hvis ikke det er mest refærdig for alle parter, at udelukke sådanne personer inden man starter en debat- hvad er så retfærdigt!!! At gøre som den og andre debattører har gjort blacklistet mig, når debatten nårede der ud, hvor de var nødtil at svare på noget ubehageligt. Sådan har habibipro gjort op til flere gange - desuden lyver han omkring, hvor i landet han boer fordi han ikke vil indrømme, at jeg nu ved hvem han er og folk der lyver vil jeg ikke debattere med..

Hvis alle debattøre var trætte af min mening om den lille forening, så havde de vel i den lange tid der er gået givet udtryk for det - kan vi ikke blive ening om det Hr. Provst?

Hvorfor er det så kun Jer de samme hylere,som optræder her og straks popper up hvergang de tre bogstaver er nævnt?????????????????????????????

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 11-09-09 12:33

Til Bent Ballegaard.

Du har hverken vist eller bevidst/bevist nogetsomhelst - hvordan kan du vide, at de pågældende lyver ? Som jeg læser tingene, er det meste andre skriver sund fornuft eller forsøg på at bibringe dine "iagttagelser" lidt ditto.
Du taler om retfærdighed ! Hvorfor nu det i den diskusion om blyhagl - her er linien klar - det er forbudt at besidde og benytte blyhagl i Danmark !! Færdig !!
At blackliste nogen, har du jo selv benyttet i stor stil, så hvorfor er det så forfærdeligt når du selv bliver det ? Det må der jo være en grund til ?
I de sidste mange måneder har mange forsøgt at give udtryk for deres harme omkring din nedgøren af den lille jagtforening - det har jo været EMNET i lange tider, så forsøg ikke at give skylden på dine meddebattører. Det har jo netop været et gennemgående tema i næsten samtlige tråde med din nedladende tale om DLS og dens "hylere". Du mener selv du har været prügelknabe
i lange tider, men hvis det er tilfældet er det absolut selvforskyldt!

I vind og vejr
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-09-09 18:11

Jeg forsøger kun at få dig til at forstå: At det K U N har været de samme personer, der har hylet og skreget, hver eneste gang. Kan du bevise andet?

Jeg forsøger K U N på,at få dig til at forstå: At holder disse få personer opmed straks at overfalde mig, hver eneste gang de tre små bogstaver nævnes, så er problemet løst..
Du kan jo ikke selv lade være med at bære ved til bålet og hvorfor gør du det mon? Er det fordi du ikke selv har rent mel i posen?

Altså igen for jeg ved snart ikke hvilken gang, hvis jeg ikke bliver angrebet gør I det heller ikke,men fortsætter I med Jeres hylen godt så fortsætter jeg også - for I skal ikke bestemme over hvad jeg skriver hvor eller hvornår - så enkelt er den sag

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 11-09-09 21:03

Nu har jeg scrollet gamle indlæg igennem, og jeg kan se at det er snart ved at være 1 år siden balladen omkring bb1 versus DLS for alvor startede. Nogen har, fornuftigt nok, stået af og gider ikke at deltage i mudderkastningen mere - hvilket jeg udemærket godt kan forstå.

Men forhelvede i satan og samtlige smådjævle, hvor må det være trist for de andre som gerne vil bruge forummet til det det er skabt til, nemlig, til at stille et spørgsmål, og derefter modtage et eller andet brugbart svar.
Denne udemærkede ide er forsvundet som dug for solen. Total overskygget af en barnlig diskussion om hvem der har mest ret, DJ eller DLS...... Okay, når dette så er sagt, må man også trække lidt på skulderen og sige til sig selv; Det må de så selvom, der er jo religionsfrihed i Danmark.
For religion, det er hvad det drejer sig om.

Her på forummet, mangler der en administrator. En admin. der med hård hånd sorterer alle indlæg og får slettet de indlæg der ikke har relevans til den ånd forummet er påtænkt.

Hvis jeg f.eks var admin, så blev samtlige indlæg af bb1 og habibipro slettet. De to Herrer fik samtidigt besked på at rette ind, ellers var det yyyyt af lemmen.

OG MINE EGNE INDLÆG - ihvertfald de fleste, fik også engang viskelæder.
Hvad helvede ligner det, Heidi-Ho, at skrive stolpe op og stolpe ned om en liderbuk af en Masai. Og hvad ind i hede hule helvede ligner det, at skrive om frækt undertøj med tilhørende plateau støvler, hofteholdere og gamle liderlige jægere .??? Det hører overhovedet ingen steder hjemme..!!!
Og da mystikken var på sit højeste, indrømmede du krafperkeme at du var en mand.!!!! Alene der, Heidi-Ho kælling, der skulle festen havde været slut for dit vedkommende. Du skulle den onde lynende havde været smidt på røv og albuer ud af forummet, med den besked; Vis aldrig dine skæve skøjter igen.

Yes, det var bare det jeg ville........ Haaaaj med jar.!!

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 11-09-09 21:33

Hvorfor er det så svært at blive uenig med dig Heidi-Ho?
Jeg tror forklaringen er, at du ind imellem dine "dårlige indlæg" sommetider tager dig sammen og skriver noget fornuftigt!!

Din ide om en eller flere Amin`er, ikke Idiaminner, er meget god, men KanDu er af en eller anden grund bedøvende lige glad. Det er blevet dem foreslået mange gange. Det er forklaringen på, at galskaben har kunnet fortsætte så længe også indrømmet det faktum, at jeg som forfatter ikke lader mig diktere og vil lade andre bestemme over, hvad jeg må og skal skrive. Da slet ikke af personer, som desideret har skadet mig med løgne og usande påstande...

Det er typisk og påfaldende, at det er de samme personer. At det er de samme gamle historier
Det ville du også have kunne konstatere ved din gennem gang.
Så gør nu ikke dig selv til smagsdommer en sådan er nemlig en meget dårlig amin - husk det!!!

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 12-09-09 11:33

Til Bent Ballegaard.

Skal man være "forfatter" for ikke at lade sig diktere af noget og lade andre bestemme over, hvad du må og skal skrive ?
Jeg har tidligere, sammen med andre, forsøgt at forklare dig at du er syg. Du lider af en type af personlighedsforstyrrelse, den såkaldte paranoide type, som er kendetegnet ved f.eks. sårbarhed, nærtagenhed, tendens til at bære nag, mistroiskhed, stridbarhed og rethaveriskhed - måske endog psykopati, som typisk kan være grov ligegyldighed over for andre, har ofte lav frustrations- og ag-
gressionstærskel samt manglende evne til at føle skyld og lære af erfaringer.
Om årsagerne kan bl.a. nævnes en vis arvelig disposition som igen er betinget af uhensigtsmæssig indlæring og socialt samspil i barndommen og ungdomsårene.
Jeg vil foreslå at du behandles efter pædagogiske og psykoterapautiske principper, som din læge kan finde frem til - ligeledes kan behandling med medicin have en vis gavnlig effekt, f.eks. på angst, depression.

Alt dette her er absolut ikke et forsøg på at genere eller latterliggøre dig på nogen måde, men udelukkende et lille forsøg på at hjælpe dig - for det trænger du og dine omgivelser til.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 12-09-09 17:54

Din hjælp kan jeg ikke bruge til noget. For du forstår ingen ting og starter op med personfnidder og ordkløverri. En person der opfatter hvad andre skriver på den måde, som du gør, har selv et så stort problem, så han bestemt ikke er i stand til, at rådgive andre - så spar på krudtet, så kan det være du bedre forstår andre end dig selv....

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 13-09-09 09:40

Til Bent Ballegaard.

Jeg havde heller ikke forventet et takkesvar fra dig, men diagnosen jeg stillede er nok den rigtige, men få den verificeret hos en læge der kender dig - det skylder du dig selv og din familie.

Du ønskes held og lykke med dit forehavende.

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-09-09 15:52

Det gjorde du så ikke sørgeligt for dig,men så ved jeg da i det mindste, at det ikke nytter,at svare på dine indlæg.....

Annuller spørgsmålet
Fra : bb1

Dato : 13-09-09 15:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Indnu en gang ender et ellers spændende spørgsmål op i personfnidder og det gider jeg ikke for så får jeg på pukkelen af Heidi-Ho og det gider jeg heller ikke.

Jeg glæder mig derimod til på onsdag.Bliver vejret som i dag med sol og blæst,skal der nok blive afgivet nogle skud, som vi kan drille hinanden med. Det er ikke personfnidder, men humor, men selvfølgelig må man ikke have bly hverken i hoved eller r.. hvis man vil forstå det......

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 13-09-09 16:20

Er der ikke noget om, at forfattere er nogen halvskøre individer? Jow der er så.!!!!
Se bare forfatteren, Carsten Jensen. Han er dog om nogen, ikke rigtig klog.
Klaus Rifbjerg, tror han ejer hele verden, og alle der ikke tænker som ham er idioter.
Og tro mig, jeg kunne blive ved med at nævne forfatter navne. Selv den gamle bøssekarl til H.C. Andersen, var en halv skør tosse. Der egentlig ikke bestilte andet end at leve på nas rundt omkring, ja og så skrive - og så påstå, han var uægte kongesøn.
Hans yndling beskæftigelse var, foruden at skrive, at rende rundt og ha' tandpine - det var nok for at få medynk. Han kunne sku da bare have revet sine gamle rådne pløkke ud. Men nej, de sidste sorte stumper skulle endelig have lov til at blive hængene. Disse sorte stumper var jo beviset på, "at der var nok noget om snakken" Når H.C. rendte rundt og jamrede sig med en ble bundet rundt om hovedet.

Den eneste normale - ja altså foruden mig, var forfatteren, Finn Søeborg. Nu skriver jeg, var, idet manden er desværre død. Se, han var en gud på et tastatur. Han, altså Finn, han kunne trylle den ene humoristiske novelle ud af ærmet efter den anden.
Er der nogen der har læst hans novelle samlinger i bogform.???
Hvis ikke, burde i straks, når biblioteket åbner, gå hen og låne nogle af hans bøger. I vil hulke af grin.

I øvrigt mener jeg, at al den kultur-lortestøtte det danske samfund yder, f.eks til Carsten Jensen og til Klaus Rifbjerg, den skulle simpelthen afskaffes. De to Herrer kan udemærket forsørge sig selv og sine. Hvad helvede ligner det, at de 2 gribbe skal have flere hundrede tusinde kroner oven i deres, i forvejen store fede honorarer...????

Ja, jeg spørger bare.