/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Tydning af moderens navn
Fra : vith
Vist : 558 gange
200 point
Dato : 06-09-09 19:37

Hvad hedder Mads Olsens mor i

KB 1816-1891 Søborg, Holbo, Frederiksborg opslag 5 nr. 5 ?

Accepteret svar
Fra : LisBJensen

Modtaget 210 point
Dato : 06-09-09 19:57

hej

tjah - da der ikke er nogen Mads Olsen på det opslag - kan sprøgsmålet ikke besvares.

Lis

Kommentar
Fra : vith

Dato : 06-09-09 20:12

Åh undskyld!
Jeg så ikke at kirkebøgerne for 1816-1891 er opdelt i 2.

Det er ved Mads Olsen konfirmation - ikke dåb.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-09-09 20:21

Ved konfirmation står moderens navn normalt IKKE

Kommentar
Fra : vith

Dato : 06-09-09 20:59

Ved konfirmation i MIN slægt står moderens navn normalt ALTID

Godkendelse af svar
Fra : vith

Dato : 07-09-09 16:46

Tak for svaret LisBJensen.

Jeg har nu selv fundet svaret, men synes ikke pointene skal gå til spilde, så de går til Lis, som altid er hjælpsom

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 07-09-09 16:58

Tusind tak

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 07-09-09 17:00

Hej

Du får lige denne

Forældre: hmd Ole Madsen og hustru Karen Hertoni

Lis

Kommentar
Fra : LisBJensen

Dato : 07-09-09 17:09

Eller Karen Hersom - jeg er i tvivl

Og tilsyneladende er der ikke kirkebog fra Søborg i 1804 - så jeg ved ikke hvor han kan være døbt.
Men det må du prøve at finde ud af, hvordan sammenhængen er.
God jagt
Lis

Kommentar
Fra : vith

Dato : 19-09-09 22:36

Hej Lis - jeg havde slet ikke set, du havde svaret her til sidst. Jeg har ikke fået mail - mærkeligt.

Men hun hedder Karen Hersom - kunne jeg se i en folketælling.

Og ja, det er lidt sparsomt med kirkebøger fra Søborg. Underligt i betragtning af kirken har ligget der i mange århundreder.

Men heldigvis var de viet i Esbønderup