/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad sker der????
Fra : Krummen
Vist : 636 gange
500 point
Dato : 06-09-09 19:20

Hvad i hulen laver dette latterlige kanduteam. Hold da kæft en flok amatører

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 06-09-09 19:21

Hørt Hørt HHHHørt

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-09 19:27

Hvad falder dig for brystet? At kandu.dk ikke virker, eller at de tillader alle mulige skyggeprofiler at forpeste sitet?

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 06-09-09 19:27

= DIG

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-09 19:28

F.eks disken og alle han umulige db profiler.....

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-09-09 19:28

Gud hvor ville jeg ønske at de smed mig ud. Så var jeg fri for at skulle bestemme mig til om jeg gider være på kandu mere. Det er snart ikke andet en lal og bavl fra diverse spammere og ligesindede skvaldernosser, suppleret med dette handlingslammede underlige teams larmende tavshed. GAAAAAB

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-09-09 19:29

Begge dele 3773

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-09 19:35

Nåehhhh

Jamen det synes jo uløseligt. Disken har vel to hundrede profiler, som han ikke kan huske login'et på. Ergo laver han en ny igen og igen.

Ligeledes de seneste spammere. Ellers har vi jo til tider seriøse kanduer, der også har beriget os med et meget stort antal forskellige login's. Og ikke at forglemme f.eks. Kaj der har fabrikeret en ret stor antal login's. Almindeligvis kan de dog scannes ret nemt. Og ikke mindst derfor er det temmelig sært man ikke fjerner disse efterhånden som de dukker op.

Men et par moderatorer ville da være rart.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 510 point
Dato : 06-09-09 19:37

...og når tiiiimet så selv fjoger rundt og ikke kan få deres isenkram til at virke. Ikke kan finde ud af at sende gevindster, før der trues meget massivt osv, så må man nok konkludere at man ikke har røv i bukserne til at administrere dette vidunderlige site's succes!

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-09-09 19:41

Det kan jeg kun give dig ret i.....
Disken smed jeg lige ud. Gider ikke den stjernepsykopats misbrugsævl.

Godkendelse af svar
Fra : Krummen

Dato : 06-09-09 19:51

Tak for svaret 3773.

Lukker...orker ikke at høre på de fnidderaber. Kandu har været i gang efter sidste stop i knap et par timer og øjeblikkelig er psykopaten med hans rådne kat inde og ævle. Der mangler bare lige at eyvind- listepik og molo-hashhjerne m.fl. osse kommer ind og smider deres sædvanlige kandusavl af i tråden

Kommentar
Fra : smiltilmig

Dato : 06-09-09 19:53

Det er da et herligt Team !!!

De kan finde ud af at blackliste personer, som selv gør 117 % opmærksom på sig selv, ved at fortælle åbenlyst om sine profilnavne, og snyde, så selv en Burka-klædt med solbriller pudset i leverpostej kan se det.

Kunne Teamet så bare finde ud af at stoppe al den snyd og svindel, som foregår alle mulige andre steder. Med "seriøse" brugeres 30-dobbelt-profiler, som giver den selv points....

Personer, som genere andre brugere, jeg siger ikke hvem ...

Månedens Præmie, kandu-kurser, nyhedsbreve m.m, som siges findes :
Altså i Eventyrland.

SmilTilMig

Kommentar
Fra : smiltilmig

Dato : 06-09-09 19:55

Ha Ha

Krummen & 3773 er én og samme person !

Hi Hi

Kommentar
Fra : smiltilmig

Dato : 06-09-09 19:59

Det sq I tage og gøre noget ved, kære Team ...

Men I snork sover vel ????

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-09-09 20:12

Farvel med dig hjerneblødning

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 06-09-09 20:14

Nu er 3773 ikke den værste at blive slået i hartkorn med, så det kan du såmænd ikke fucke mig op på. Du kan for øvrigt slet ikke fucke mig op LOOL Du blir bare bortvist som den skiderik du er

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 06-09-09 20:21

Tsk tsk tsk.

Disse spammere bliver da ved så længe der er nogen der hidser sig op.
Det er vel dét, der giver dem en eller anden form for tilfredsstillelse?

Måske der er noget seksuelt i det?

Fortsat go´ søndag
TOM

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-09-09 20:29

Citat
Måske der er noget seksuelt i det?
Ja, for vores mangeprofil - ham der spammer i tide og utide med nye profiler, er det sikkert drivværket

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-09-09 20:32

LOOOL Smiltilmig og hvad du nu end hedder i dag. Det er der kun EEN der tror udover dig. Og det er multiprofilen Kaj Sylvester. Det er måske det der er dit virkelige navn?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 06-09-09 21:41

Citat
Server Application Unavailable
The web application you are attempting to access on this web server is currently unavailable. Please hit the "Refresh" button in your web browser to retry your request.

Administrator Note: An error message detailing the cause of this specific request failure can be found in the application event log of the web server. Please review this log entry to discover what caused this error to occur.

Det er et af problemerne!