/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
OS på engelsk, Office 2007...
Fra : bimbobo2
Vist : 436 gange
50 point
Dato : 06-09-09 18:50

Hej,
hvordan ville det fungere, hvis PC kører Windows Vista eller 7 på engelsk, mens Office 2007 er på dansk?
Er der problemer med det eller bliver Office og operativ system upåvirket at dette sprog mix?
Mvh

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 06-09-09 18:59

Det virker med det sprog det installeres med, intet andet.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 06-09-09 19:00

OFFICE altså

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 06-09-09 19:01

hvorfor henter du ikke filerne, så din vista/ seven er på dansk, meget nemmere at forstå.

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 06-09-09 19:43

....jeg ved godt at med Ultimate version kan man downloade sprogpakker..
Jeg vil gerne høre om der er kompatibilitet problemer.
Jeg agter at købe Win7 på engelsk og bliver ikke Ultimate lige som i min Vista..
Mvh

Kommentar
Fra : bidi

Dato : 06-09-09 20:44

Jeg kører selv Office DK på vista UK, NO PROBLEM heller ikke vice versa.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 06-09-09 23:53

Citat
Jeg agter at købe Win7 på engelsk og bliver ikke Ultimate lige som i min Vista..

Hent skidtet på nettet, så er den gratis og på DK, men hvorfor.
DER ligger masser af DK pakker til SEVEN/ 7 + elleven.

Ikke noget jeg ville ofre en enkelt Dansk krone på.

Jeg har selv smidt 7éren herinde, men ikke mange hentede den, da den lige var udkommet, som prøve, men samme UDGAVE kan opgraderes med et enkelt LILLE (indlæg) og den virker for ever and ever.
OGSÅ PÅ Dansk..LOL

svare ikke på indlæg/ GÅR MED DEM
MEN pmmmmm`ER___ ER SOM HÆMORIDER
enten eller, ELLER OP IGEN.