/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Hytte på Omø
Fra : Helle10
Vist : 1246 gange
100 point
Dato : 04-09-09 18:54

Har i flere år lejet hytte gennem perlen på Omø i uge 16 - men findes der mon private udlejere også.
Der skal være plads til 4-5 prs.

Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-09 18:55

Prøv engang at kikke her

http://www.hyttefortegnelsen.dk/

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 04-09-09 19:00

Hvis du har været der flere gange var det så ikke en ide at have fundet ud af det da du var derovre.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-09-09 20:52

- fin hjælp Smokei...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-09-09 01:16

Smokei har nu delvis ret, man må da komme til at kende lokalbefolkningen gennem så mange ferier......eller hvad ?

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 06-09-09 20:34

Der findes en hjemmeside med en del oplysninger om Omø, bl. a. om færgetrafik, turisme, camping m. v. Linket får du nedenfor.

I et så lille samfund som Omø kan de fleste fastboende svare på dit spørgsmål eller kender nogen, der kan. Det vigtigste for dig er derfor at få etableret kontakt til en lokal person, så du kan komme videre indtil du har et ordentligt svar. Prøv et af telefonnumrene på linket nedenfor. Når telefonen bliver taget, skal du blot fortælle, at du er på udkig efter nogen, der kan udleje en hytte etc...... så går resten forhåbentlig af sig selv.

God fornøjelse, det er dejligt at holde ferie på de små danske øer.

Her er linket:

http://www.oeturisme.dk/Omoe.htm

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 06-09-09 22:36

Tak for hjælpen til alle, ikke mindst Smokei, for det geniale svar..

Til dels sandt, hytten skal ikke bruges af mig, men skriver for en flok fyre som fisker derovre nogle dage hvert år.
Tror ikke at de kommer meget mere omkring end fra hytten til vandet og måske til Perlen. - sagen er at hytten måske sælges før næste gang. Så følerene er bare ude efter andre muligheder.

Lader lige spg stå lidt i tilfælde af at en "indfødt" skulle kigge forbi

Skal nok give point snarest. Tak