/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
? Free driver scan ?
Fra : katrinefrd
Vist : 1650 gange
50 point
Dato : 03-09-09 19:14

Er det en side man kan have tillid til at lade scanne sin computer? Hvis ikke har I så et bedre forslag til at updatere sine drivere ?

Citat
Free driver scan
Release your PC´s full power now, with DriverScanner

This application is the fast and effective way to keep your PC´s drivers up-to-date and access the full functionality of your system.

http://www.liutilities.com/products/campaigns/affiliate/cb/offer/downloadhelper/ds/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-09 19:40

Citat
Hvis ikke har I så et bedre forslag til at updatere sine drivere ?

JA...

Der er INGEN grund til at opdatere drivere hvis ikke der er problemer.....

Desuden kan så godt som ALLE GRATIS driverscanninger alligevel ikke hente alle de drivere den finder UDEN du betaler en mindre formue - så glem og lad os høre hvad du har problemer med - så kan den enkelte driver evt. udskiftes

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-09-09 01:33

Nej det er en side du (og andre) bør holde sig fra, det kunne du selv have set hvis du havde haft WOT i din browser, jeg skrev engang et tip om WOT: http://www.kandu.dk/Tip19722.aspx
Her kan du læse WOT brugers vurdering af siden: http://www.mywot.com/en/scorecard/liutilities.com som du kan læse, så er der ikke noget godt at hente på den side.
Ellers er jeg 100% enig med Refi, hvorfor scanne efter nyere drivere, hvis de drivere som er på computeren gør som deres arbejde godt nok

Kommentar
Fra : katrinefrd

Dato : 04-09-09 20:00

Jeg har faktisk problemer med computeren, ind i mellem fryser skærmen og al forbindelse stopper og jeg må genstarte. Ms kom med en fejlmeddelelse der så sådanne ud:
http://peecee.dk/upload/view/189682

Så et eller andet skal ske.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 04-09-09 21:08

Det vil være en ide at opdatere grafik kortet, og måske også en god ide at få computeren set efter om der er spyware eller andet skidt på, du har måske forsøgt med scannere på lignende usikre sider, du kan oprette dig som bruger helt gratis, og spørge eksperterne på http://www.malwarecheck.dk de scanninger som supporterne der beder dig om at køre, kan måske også vise hvilken fejl der er med grafikortet, husk at henvise til din fejl, når du spørger derinde.
Endelig kan det jo også tænkes at der er en fysisk fejl på din hardware

Kommentar
Fra : katrinefrd

Dato : 06-09-09 19:18

ovn jeg er ikke nogen ørn til det med opdatering af driver (kan ikke rigtigt finde ud af det), så havde håbet at der var en nem vej udenom. Problemet er måske opstået i forbindelse emd (det er i hvert fald sket lige efter) installation af en gammel mus og gammel software til den. Logitechs driver passer muligvis ikke til min xp. Men jeg vil holde mig fra det link jeg spurgte om. Mange tak for hjæpen.

Godkendelse af svar
Fra : katrinefrd

Dato : 06-09-09 19:18

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-09-09 19:56

Selv tak - er du her endnu? Så fortæl hvad dit grafik kort hedder, for at få hjælp til at finde en driver

Kommentar
Fra : katrinefrd

Dato : 06-09-09 21:02

Det er rigtigt pænt af dig ovn, men jeg venter lidt, skal have lagt hele computeren om har alligevel fået samelt for meget skrammel - og så køber jeg også en ny mus. Har også kun tid til det mest nødvendige lige nu. Stiller måske spm. om driver senere.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-09-09 21:26

Citat
skal have lagt hele computeren om
se lige her: http://www.ubuntu.com/GetUbuntu/download jeg har allerede smidt Windows på porten på min bærbare og den stationære følger efter, når enngang Windows XP ikke kan opdateres mere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-09-09 21:40

Citat
skal have lagt hele computeren om
se lige her: http://www.ubuntu.com/GetUbuntu/download jeg har allerede smidt Windows på porten på min bærbare og den stationære følger efter, når enngang Windows XP ikke kan opdateres mere

Kommentar
Fra : katrinefrd

Dato : 07-09-09 01:01

Ubuntu er rigtigt fint, det bruger jeg også, men desværre kan det ikke køre alle mine MS programmer.