/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
kabel?
Fra : Hansen4life
Vist : 382 gange
45 point
Dato : 03-09-09 14:56

Hej alle :D
jeg har tænkt mig og sætte min bærbar til mit tv, og det snakkede jeg med min storebror om, og han havde en kabel til det, men.. det han havde var sådan en med en rund stik i enden og min bærbar har et HDMI stik så den virkede ikke.
kan man ikke få et sådan HDMI stik med et HDMI stik i den ene ende og et scarstik i den anden?

Tak på forhånd.
- Hansen4life

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 55 point
Dato : 03-09-09 15:07

Det findes ikke....

HDMI er digitalt
Scart er analogt...

Men du kan muligvis købe en boks der kan ændre signalet

Godkendelse af svar
Fra : Hansen4life

Dato : 04-09-09 17:04

Tak for svaret refi.