/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Fartbegrænser HOT 50?
Fra : Nsibsen
Vist : 4293 gange
150 point
Dato : 02-09-09 20:36

Hej knallert glade mennesker :)

Jeg er i den heldige situation at jeg har en Pgo hot 50 ? :) jeg er også i den heldige situation at politiet har nuppet den en gang for at køre for stærkt :( og anden gang konfiskere de lortet ? :(

Nå men tilbage til problemet :) jeg har jo anskaffet mig sådan et politiværn
http://www.speedline.dk/scooter/item.php?ItemId=1674

Jeg har sat det på efter hvad jeg kunne læse mig frem til flere steder skulle være rigtigt :)
Den sorte ledning på minus ved batteriet :) - fint

Den røde ledning skal sættes til den røde ledning der går ind i CDI'en med strømtyven? - jeg læste et sted det var forkert, men andre steder det var rigtigt? Hvis vi siger det så er rigtigt - så forstår jeg ikke at når jeg har sat begrænseren for højt, kan knallerten ikke starte - når jeg har sat begrænseren lavere - eller lige på nippet til ikke at kunne starte (den kan ikke starte når man fyre den op omkring bogstaverne på det regulerbare stykke, men kan godt starte på en 8-9 stykker) - så begrænser den ingenting - knallerten lyder underlig når den står og man gir den gas - men når man kører er der ingen begrænsning :(

Jeg må hellere lige sige skiverne er pillet :)

Okay - hvis vi tager udgangspunkt i jeg har sat strømtyven på den forkerte ledning - kan man så bare tage den af og smide på den rigtige ledning? :)

Nsibsen :)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-09-09 21:37

Drop den, hvis du stadig vil køre for hurtigt, så synes jeg du selv skal sælge den knallert. Du fortjener den ikke når du ikke kan opføre dig forsvarligt i trafikken.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 03-09-09 06:41

Ubesvarede 1
- Besvarede 5
- Annullerede 10
... husk at nnullere dit spørgsmål Nsibsen!!!

Kommentar
Fra : Nsibsen

Dato : 03-09-09 08:14

Modne typer der er her ..

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 03-09-09 11:24

Citat
Fiks lille begrænser, som skal kobles på tændingen. Blot ved at vippe en kontakt, kommer din motorcykel ned og køre den valgte fart. Div. fittings og ledningstyve medfølger.

Uden at kende noget til ovennævnte, tror du den er til en scooter, scootere har ikke så mange omdrejninger, eller også virker den kun hvis den er helt vildt tunet, i motor.

Bortset fra det, så gør den ikke din scooter lovlig, og det er sikkert noget polisen kender i forvejen.
Og er det ikke først 3 die gang de konfiskere dyret. Ellers nye regler.

Kommentar
Fra : sp4nker

Dato : 03-09-09 11:27

Den sorte skal på stel fra fartbegrænser og den røde sættes på den røde med hvid streg med en stømtyv. Hvis det er gjort korrekt, skal den bare indstilles.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 03-09-09 15:57

kan du ik ringe til der hvor du købte den og spørge om du kan få et diagram over hvordan den skal tilsluttes.