/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
servostyring
Fra : LASWILD
Vist : 493 gange
100 point
Dato : 02-09-09 17:17

Er det muligt at montere servostyring på en skoda favorit 1,3 lx fra 1998?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-09-09 17:33

ALT er muligt, men næppe rentabelt

Kommentar
Fra : zizzoz

Dato : 02-09-09 17:36

jaah snak med din forhandler eller makaniker men det kan være en dyr fornøjelse mvh nicklas

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-09-09 17:46

Umiddelbart vil jeg sige nej, fordi det vil være alt for kompliceret, alt for meget på bilen der skal skiftes ud.

Og det vil skulle godkendes som en konstruktiv ændring af bilen, og muligvis pålægges ny afgift, fordi bilen ved montering af servostyring skifter identitt, og lægger sig udstyrsmæssigt op af de dyrere favorit modeller med servostyring monteret fra fabrikken.

Så mit råd vil være at skifte bilen ud og i stedet købe en model med servostyring

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 02-09-09 17:48

Det er billigere at gå til fitness

Kommentar
Fra : severino

Dato : 03-09-09 14:55

Jeg har aldrig hørt om servostyring på en Chekisk kampvogn?