/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
yamaha 4g
Fra : emiliaKanDet
Vist : 295 gange
50 point
Dato : 02-09-09 17:06

hej er der nogle der kan sige mig hvor meget
man skal spænde koblings skrue/fjeder ned.
hvis man skruer dem i bund. hvor meget skal man så løsne
skruerne. er der nogle der har en manual
til yamaha 4g.

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 02-09-09 17:29

Koblingsfjedrene skal spændes helt i og ikke løsnes igen

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 02-09-09 17:31

Hvis man kører med tun kan man få nogle fjedre der er endnu strammere så den ikke smutter så let i koblingen. Men de skal alle spændes helt i

Kommentar
Fra : cclaus63

Dato : 11-11-09 02:01

Først skal du kigge i den skål hvor koblingspladerne kører i, der bliver slidmaeker i den så koblingspladerne bliver tvungen fra hinanden, hvis der er et stykke låseblik tror jeg ikke de skal spaedes i bund. Gå på biblioteket der kan du låne håndbogen over den
V.V.CLAUS

Kommentar
Fra : cclaus63

Dato : 11-11-09 02:02

mener men er ikke helt sikker: 2 og 1 halv

Kommentar
Fra : amlupo

Dato : 11-11-09 21:33

Vrøvl !! Boltene er med faste skiver der klemmer fjedrene sammen, der er ikke noget låseblik