/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
DØVEBUKSER
Fra : bibsamie
Vist : 2369 gange
200 point
Dato : 02-09-09 16:21

min kone er begyndt at gå i døvebukser, ved i hvad det er ???

per

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-09-09 16:23

Jada man kan se læberne bevæge sig men man kan ikke høre noget

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-09-09 16:24

ØV klaudi

dbh
per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-09-09 16:26

Hvor mange her på kandu går i døvebukser ??? altså kun kvinder

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-09-09 16:29

- det er dem, der har stoppet hovedet op i røven... f.eks. VespaSvinet, men jeg tvivler på at scooter er en kvinde.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-09-09 16:30

Citat:

Hvorfor kalles tights for døvebukser? Fordi man kan lese på leppene!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-09-09 16:39

De bliver også kaldt - mumlebukser- du kan se læberne bevæge sig, men ikke hører hva der bliver sagt/eller om der bliver sagt noget

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-09-09 17:04

Fatter ikke en dyt. Troede ikke der var muskler i den slags læber. Hvis der er, hvorfor smiler de så aldrig??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-09-09 17:06

Hvad så med dem der har hæmorider
De klapre jo når man slår en lille fis

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-09-09 17:27

Krummen

ville du smile hvis du hver dag skulle gabe over en svaber af en vis størrelse.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-09-09 17:38

Det er lige så jeg rødmer

Hopper ud af tråden inden den bliver værrer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-09-09 18:09

Citat
ville du smile hvis du hver dag skulle gabe over en svaber af en vis størrelse.

Man er så ikke i tvivl om at KLrummen kan gøre det med den mund der sidder på ham ..........ind imellem

Undskyld Krummen

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-09-09 18:39

Citat
hvis du hver dag
. Per....Jeg kan 2 gange.....forår og efterår, så det skulle ikke kunne skræmme et lille smil væk

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 02-09-09 18:40

Mumlebukser er det rigtige navn

Bjørn

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-09-09 19:01

Bjørn

rigtige navn på hvad

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-09-09 19:03

Krummen

så må du jo vær på viagra eller hva, når du er så udholden

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 02-09-09 19:09

Hvilken gang er så den bedste ?

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 02-09-09 19:11

Hej Pia.
Citat
De klaprer jo når man slår en lille fis
Hvad gør de så, hvis det er en årnlig bammert ?

Kommentar
Fra : filurX

Dato : 02-09-09 19:18

Åhhh er dette et seriøst spørgsmål? - nåh Nej - Smalltalk

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 02-09-09 19:19

Til bibsamie
På det vi snakker om, stramme kvindebukser.

Bjørn

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 02-09-09 19:19

Citat
så må du jo vær på viagra eller hva, når du er så udholden
Nøøøø men resten af året bruger jeg Nixpille LOOL Kan ikke få Viagra i min str. De falder ud når jeg danser

Kommentar
Fra : tante-tut

Dato : 02-09-09 19:27

En urkomisk tråd

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 02-09-09 20:34

Krummen

drikker du aldrig en god flaske rødvin ??? så har du jo en korkprop i overskud, de kan bruges til jeg hved ikke hvad !!

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 02-09-09 20:38

Kan man nu ikke mere få en god rødvin med skrue-kapsel ?

Accepteret svar
Fra : Krummen

Modtaget 200 point
Dato : 02-09-09 20:54

Jeg har mailet til Pfizer Inc., New York og foreslået dem at lave Viagra med modhager

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-09-09 21:47

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 02-09-09 22:47

Citat
min kone er begyndt at gå i døvebukser
Hvorfor er hun det ? Kan det måske være for at dig op at stå og væk fra TV og pc ?

Vh
C

PS! Jeg håber SKAM, at du kan forSTÅ mine spørgsmål. Det kan jo være, at jeg har MISforSTÅET noget .

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 02-09-09 22:51

Er de mumlebukser (det er det navn jeg kender dem under) nu blevet moderne igen, eller hva

De var fremme for mange år siden, men jeg vidste ikke at de var kommet frem igen, eller har din kone været i genbrugsbutikker

Kommentar
Fra : tante-tut

Dato : 03-09-09 06:45

TAK fordi denne tråd blev oprettet. Vidste slet ikke de bukser hed sådan. Det var da dejligt at få udviddet sin horisont. Nu er jeg meget klogere.

Kommentar
Fra : filurX

Dato : 03-09-09 07:37

Ja, man kan nu blive rigtig klog på Kandu.dk ...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 03-09-09 11:06

Citat
Kommentar
Fra : tante-tut

TAK fordi denne tråd blev oprettet. Vidste slet ikke de bukser hed sådan. Det var da dejligt at få udviddet sin horisont. Nu er jeg meget klogere.

Men åbenbart ikke så klog at du kan holde dig fra Kandu...

Men nu er dobbelt/trippel/quadro-profilen da blevet slettet igen har jeg hørt nogle mumlebukser sige...

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 03-09-09 17:41

man bliver sgu i godt humør af denne tråd , den er underholdende at læse med i . jeg har heller ikke hørt om de her mumlebukser før , men kan kun forestille mig de er yderst ubehagelige at have på .

hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : ja_nej

Dato : 03-09-09 17:47

Du, bibsamie, er det ikke jer, som bor på Vimmersvej?

ja_nej

Kommentar
Fra : smiltilmig

Dato : 04-09-09 18:02

Citat
Men nu er dobbelt/trippel/quadro-profilen da blevet slettet igen har jeg hørt nogle mumlebukser sige...

Godt! + Dejligt! + Fint!

Smiltilmig

Kommentar
Fra : smiltilmig

Dato : 04-09-09 19:41

Hvem gir´du points til Per?
Dem, som kender din kones herlige bukser, eller dem, som ikke kender dem?

Kommentar
Fra : smiltilmig

Dato : 04-09-09 19:59

Eller dem, som kan en lille "sjofert" ...

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 04-09-09 20:39

Tak for svaret Krummen.

Hold mig lige underrettet om henvendelsen, jeg har fundet ud af at de også kan virke preventive, min kone har truet med at låse døren til soveværelset hvis jeg tager dem, fint tænkte jeg og tog en, og fan det virkede hun låste, jeg havde bare ikke regnet med at det var når jeg var ude af soveværlset !!!!

per

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-09-09 22:00

Citat
min kone er begyndt at gå i døvebukser, ved i hvad det er ???

Jada man kan se læberne bevæge sig men man kan ikke høre noget