/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
frø ?
Fra : Caaasper
Vist : 620 gange
20 point
Dato : 02-09-09 15:21

hej allesammen
hvis der er nogen der har nogle hash frø (fra rigtige planter)
så vil jeg gerne købe nogen (ikke spørg hvad de er til)
bare sig en pris så kan jeg komme og hente dem eller kan de blive sendt eller noget

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-09-09 15:24

De er da vist med i en eller anden fuglefrø-blanding.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 02-09-09 15:30

Du kan købe dem i Holland, fx her http://cannabis-seeds.snow-white.nl/ og få dem sendt til dk i diskret emballage, men om politi/toldvæsen vil interessere sig for det vil jeg ikke udelukke

Kommentar
Fra : webm

Dato : 02-09-09 15:30

Mon ikke du skulle holde dig til at køre med dine biler og lege med din helikopter i stedet...

Citat
jeg kan godt li' at køre med fjernstyret nitro biler
har en som kør 50 km/t
og har en lille helikopter
og så elsker jeg at afprøve ting osv.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-09-09 15:37

Nitrobiler, bombefremstilling og nu narkotika. Du udvikler dig fint min dreng!

Tror du ikke det ville være fornuftigt at få nogle interesser, der var lovlige. Salg, fremstilling og besiddelse af tjald er forbudt i DK.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-09-09 16:03

- snothvalp, gå ned på den lokale pub og sig til din far, at han skal komme hjem give dig en røvfuld og lidt opdragelse. Det er muligvis ikke for sent...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 02-09-09 17:04

Næh, men jeg har noget persille på terrassen, Du må gerne afhente en dusk.

Også nedfaldne blade, spørg Din bedstefar hvordan han stoppede dem i piben under krigen.

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 02-09-09 22:17

Stouenberg :
gider du ikke godt holde din kæft?!
- gider ikke høre på det der,
du kan da komme, så kan jeg lære dig noget,
holde, i det her tilfælde, lorte kommentarene for dig selv,
ja undskyld i andre.

- også til dig: LuffeA
gider ikke hører på det, bliver træt af det til sidst....

Kommentar
Fra : Caaasper

Dato : 02-09-09 22:20

et til spørgsmål, til dem der dog har deres hjerne endnu -.-
- rigtige planter,
når de ''blomstre'' og skal høstet,
kan man så få flere frø ud af de planter?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-09-09 22:25

Hej.
Hvis du vil undgå told og diverse andre selvviske personer i dette land, så er der en mulighed her:
http://www.headshoppen.dk/
hvor er der dog utrolig mange, som mener at vide bedre - men i virkeligheden er de i den sidste ende de værste - den som er uden skyld kan kaste den første sten
dyrk du bare videre min ven ........
held og lykke med det
Bennymanden

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-09-09 22:28

Nej Casper - det kan du ikke ............
Du skal iøvrigt kun høste hunplanter - det er dem med frøene - hanplanter (dem med blomster) er uden virkning ....... men de skal til for at bestøve de andre, så du får frø .................

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-09-09 04:58

Citat
- også til dig: LuffeA
gider ikke hører på det, bliver træt af det til sidst....

Jeg og mange andre er altså ikke interesseret at blive smadret når Du kører i bil eller på knallert i en omtåget hashbrandert.