/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
THOMAS.HAUGÅRD
Fra : piaskov
Vist : 618 gange
25 point
Dato : 01-09-09 13:35

Hej og
Du har hermed æren af at vente på 500 kr. fra kandu teamet.
Husk renterne der løber på i løbet af det årstid du skal vente

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-09 13:38

tillykke

Præmien skal nok komme, bare ha' tålmodighed

Kommentar
Fra : Krummen

Dato : 01-09-09 13:40

Tillykke Det er jo altid rart at have noget til gode, når bare det ikke er lussinger

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 01-09-09 14:02

Hjertelig tillykke

Nu ved vi jo at teamet er på deres pind i disse dage - så det kan jo være, at de lige benytter lejligheden til at få udbetalt præmien med det samme :OD - optimist har man vel lov at være

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : smiltilmig

Dato : 01-09-09 15:21

Hvad?
Kommer jeres præmier ikke til tiden, hver måned?

Den tror jeg ikke på ...

bentjuul:
"Hvis du havde fulgt lidt med herinde, så har alle månedens vindere fået deres penge og da du ikke har vundet, så har du ikke problemet"

smiltilmig

Accepteret svar
Fra : Thomas.Haugaard

Modtaget 25 point
Dato : 01-09-09 15:36

Kan da ikke mindes at jeg har opgivet nogen adresse men giver da gerne en omgang på Kandus regning hvis jeg modtager nogen penge

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-09-09 15:37

Thomas, hvis du ikke har oplyst din adr. i dine profiloplysninger, så bliver det temmelig svært at modtage din præmie... så få lige dine oplysninger opdateret

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 01-09-09 22:47

Tak for svaret Thomas.Haugaard.
Lad os nu høre om du får din præmie.