/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hjælp mig
Fra : svinninge
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 01-09-09 12:26

Hej kanduer jeg skal vise min ven et billeder i papir form men den kan jeg ikke, selv om man sender den print så er der tomt jeg ved godt at den er gemt et eller andet sted men jeg vil meget gerne have den her får i adressen på forhånd tak

det er den White Gold 18K som jeg skal have billedet

http://www.nithyakalyanijewellery.com/index.php?p=prodvw&product_code=2401&ref=std&norightnav=norightnav&noleftnav=noleftnav¤tpage=7&catcode=PENDNT&subcatcode=&pricerng=0&mattype=&gemtype=

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 01-09-09 12:45

Det billede er ret godt beskyttet mod kopiering, du har sikkert ikke andre muligheder end at tage et skærmbillede, på forhånd kan du skubbe til browseren, så der ikke vises ret meget andet end billedet, og så trykke på Alt og Print Screen samtidig

Godkendelse af svar
Fra : svinninge

Dato : 01-09-09 12:53

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-09 12:55

Selv tak - du kender godt hvordan du får gemt skærmbilledet ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-09-09 12:58

Højreklik på billedet og vælg udskriv eller gem.
http://peecee.dk/upload/view/189081

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-09 13:04

Citat
Højreklik på billedet
netop på det billede er der overhovedet ingen funktion ved højre klik hos mig hverken i Internet Explorer eller Firefox hvilken browser bruger du Eyvind? Den er heller ikke i Temporary internet files

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 01-09-09 13:07

screenshot = ja

bare til en oplysning
så er den er gemt som en php fil

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-09-09 13:07

Ser du OVN - jeg har jo min hjemmelavede browser............der kan meget. (Lidt)

Men hvis du lige klikker på mit Peecee link

http://peecee.dk/upload/view/189081

og så højreklikker............nu kan billedet hentes.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-09 13:11

Hej dos-man hvad kan man gøre med en php fil? Hvilken program kan åbne den? Mig lille amatør sidder måbende når jeg læser her: http://filext.com/file-extension/php

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-09 13:12

Ja ja Eyvind, men du højre klikkede ikke i browseren vel

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 01-09-09 13:13

ja og jeg kan enda gøre det sådan her med ie7 og hvorfor ???=?:
maker alt > udskriv

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-09-09 13:20

Virker også i FireFox.............................

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 01-09-09 13:22

o.v.n

nu bruger jeg lige ie7 og i internet temp files ligger det som php filer og hvis man nu har et html redigerings program som jeg åbnede siden med så ser på kilde koden og der så jeg at den ligger som php fil og nu omdøbte jeg den til *.jpg og vupti så var det et billede

men det er dog ikke den rigtige metode , men lige i dette tilfælde

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-09 13:23

Tak jeg bliver lidt klogere i dag også

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-09-09 13:25

Skærmbillede > ind i powerpoint > beskæring > gemme som .jpg > sætte ind i peecee > nu kan det billede hentes og printes ud.