/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mangler point ??
Fra : piaskov
Vist : 720 gange
50 point
Dato : 31-08-09 22:46

Hej med jer.
Jeg logger netop på nu for så at opdage jeg er blevet trukket 2120 point
Fatter det ikke .

Er i også blevet trukket ??

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-08-09 22:48

Aner det ikke...holder ikke sådan øje med de der point..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-08-09 22:53

Jeg holder heller ikke øje med de point, men er det super eller ledige point, som du mangler ????

Kommentar
Fra : Sindt01

Dato : 31-08-09 22:54

Jeg har stadig mine

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-08-09 22:55

Hej ans.
Det er super point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-08-09 23:00

Havde du 35.040 point tidligere i dag ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-08-09 23:10

Nej ans.
Jeg havde 34540 i aftes men har fået 500 i dag .

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-08-09 23:25

Husker du så også hvilket nummer du var på "månedens bedste" før du mistede dine point ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-08-09 23:39

Nej det gør jeg ikke ans. Desværre for jeg har været på ferie så den del er der ikke tjek på.
Men det er da også ligegyldigt. Jeg undrede mig bare.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 31-08-09 23:47

piaskov - kan det tænkes, at en del af disse point er kommet fra en af dobbeltprofilerne, som nu er blevet slettet.
Det kunne f.eks. være Burka, kingston, luftguitar m.f.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-08-09 23:52

DET VAR DAGENS 12

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 31-08-09 23:57

@IBM760.
Jeg må lige sige at jeg tager hatten af for din humor.
Men jeg kan berolige dig med at dobbepltprofiler har jeg IKKE.
Og jeg er ikke en tudemarie hvis det er det du tror.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 50 point
Dato : 01-09-09 00:04

piaskov - du må have misforstået mit indlæg!

Selvfølgelig kunne jeg ikke drømme om, at du har dobbeltprofiler.

Men derimod påpeger jeg, at det kunne tænkes, at nogle af dine superpoint havde du fået fra en af dobbelt profilerne (som nu er blevet sletttet). Når de bliver slettet/blacklistet mener jeg også, at dem der evt. har fået point fra de slettede profiler - også mister disse point's.
Og du siger jo, at du har været på ferie - så der kan være sket meget i den tid.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-09-09 00:08

Nå ja så har jeg totalt misforstået dig.
Det må du undskylde. Men den mulighed foreligger da.
Jeg kan da forstå der har været en del uro herinde men pyt med det.
Jeg klarer mig nok endda.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-09-09 00:20

Bare rolig Pia, enhver tyv tror alle stjæler. De kan ikke forestille sig at vi andre er ærlige.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-09-09 00:39

IBM760

Citat
Når de bliver slettet/blacklistet mener jeg også, at dem der evt. har fået point fra de slettede profiler - også mister disse point's.

Der tager du fejl. Det er kun hvis du er en af dobbeltprofilerne, du mister dine superpoint.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-09 01:17

Hvad vil du bruge de der superpoint til det er ikke den med flest point som automatisk vinder chancen for måske at få 500 kr

Kommentar
Fra : kanduFan

Dato : 01-09-09 05:28

Ja, alle mine Spoint er blevet væk !

Men derfor vinder man vel alligevel de dejlige 500 kr. -

Ikke også ?

Kommentar
Fra : kanduFan

Dato : 01-09-09 07:11

Nåh, nu fik jeg heldigvis nogle Spoints igen ...

Kommentar
Fra : kanduFan

Dato : 01-09-09 07:14

Citat
Jeg logger netop på nu for så at opdage jeg er blevet trukket 2120 point

Det er vel nogle, som du ikke er kommet ærligt til?, og Kandu.dk slår ned med hård hånd overfor snüdere fra nu af. Den nye ærlige stil.

kanduFan

Kommentar
Fra : kanduFan

Dato : 01-09-09 07:17

Heldigvis er Nordsted1 da stadig væk no.1, som sædvanligt.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 01-09-09 10:27

Citat
Hvad vil du bruge de der superpoint til

Ja det ved jeg heller ikke o.v.n.
Men det ser da meget godt ud på siden ik'

Citat
Det er vel nogle, som du ikke er kommet ærligt til?,

FARVEL til dig.

Kommentar
Fra : Øststed3

Dato : 01-09-09 11:56

Citat
FARVEL til dig

GODDAG til dig

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 01-09-09 13:37

Tak for svaret IBM760.
Og undskyld jeg misforstod dig.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-09-09 17:31

Ok