/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Ugens muslimer overfald
Fra : scootergrisen
Vist : 581 gange
100 point
Dato : 31-08-09 18:00

Jeg vil gerne høre hvis i hører om nogle overfald begået af muslimer her i den næste uges tid.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 31-08-09 18:05

Jeg så tv 2 lorry hvor en kameramand var ude at filme til nyhederne om en bygning som der var givet tilladelse til at lave en moske på grunden. det var et sted i nord vest københavn.

På et tidspunkt mens kameramanden står og filmer bygningen er der en mand med nogen indkøbsposer der håber "Er du dum" efter kameramanden og holder poserne op foran hovedet og går hen til kameramanden og siger "Jeg knækker dit kamera hvis du filmer mig".

Nyheds oplæseren i studiet sagde så "det var ikke alle der var lige tolerante".

I indslaget blev naboer til bygningen spurgt om hvad de syntes om at der skulle ligge en moske.

Hvis der er en som har et link til video så ville det være super. jeg kunne kun finde en video hvor nyhedsoplæseren er på.

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 18:06

9 muslimske mænd iført Burka + Nissehue overfaldt på det groveste en Dansk pølsevogn, hvor de forlangte at få røde grise pølser, samt 9 poser flæskesværer.

Muligvis var 3 af dem damer?

Svært at sige, da alle havde et lille overskæg....

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 31-08-09 18:15

Højst usansynligt efter som muslimer mener at grise er urene.

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 18:19

Pøllemanden sagde bare, at det var "hot-dogs", og så troede de, at de spiste hunde, ligesom hjemme hos den selv i Burkaland ---

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 31-08-09 18:32

hjerne har muslimer ihvertfald ikke.

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 31-08-09 18:43

Citat
Pøllemanden sagde bare, at det var "hot-dogs", og så troede de, at de spiste hunde, ligesom hjemme hos den selv i Burkaland ---

Hunde er som grise urene dyr i Burkaland

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-08-09 19:11

Hvem taler om dumhed ?

Kommentar
Fra : tudemarie

Dato : 31-08-09 20:58

Scootergrisens?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-08-09 21:08

Mage til underudviklet idiot skal man lede længe efter!

Kommentar
Fra : kanduFan

Dato : 01-09-09 05:31

Ja, det har du ret i, mangorossa !

Scootergrisen er da bare ... ... ...

(Men det skyldes sikkert noget helt tilbage i barndommen)

kanduFan

Kommentar
Fra : kanduFan

Dato : 01-09-09 07:33

Citat
Jeg vil gerne have at det er lovligt at have burka på i danmark.

Jeg syntes det er latterligt at forbyde et stykke tøj

Undskyld Scootergrisen.

Jeg ser at du bare laver sjov for at "provokere", og du i virkeligheden en en Fino Fyr!

Ja, men ganske godt lavet af dig!

Alle tror du er racist, og så er du en tolerant dansker. Dejligt!

Må indrømme, at jeg tænkte på, om det du sagde var "gas" eller ej, for at man skulle hoppe i fælden.

Fint nummer du lavede!

Og du er naturligvis også interesseret i en flot moske i Nord Vest kvarteret?

- Min Farmor & Farfars gamle område, som jeg kender ret godt -

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 01-09-09 17:06

Citat
Og du er naturligvis også interesseret i en flot moske i Nord Vest kvarteret?

Ja lad os da snakke lidt om den moske de måske bygger.

Hvad siger i til en moske i nord vest københavn ?

Det bliver nok noget i stil med denne her som vist nok er fra oslo:
http://bruger.fredsnet.dk/-religion/images/Moske_i_Oslo.jpg

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 01-09-09 18:46

Scootergrisen - i mangel af indlæg til dit spørgsmål, kan du i stedet få henvisning til nogle af dine venners lovovertrædelser:

http://www.bt.dk/krimi/hells-angels-rocker-anholdt-mord
http://www.bt.dk/krimi/hells-angels-rocker-fik-lyndom-i-vaabensag-0

Annuller spørgsmålet
Fra : scootergrisen

Dato : 16-09-09 14:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål