/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
PORNO for KENDERE
Fra : hansandersen22
Vist : 517 gange
1 point
Dato : 16-04-03 14:06

og nogle ordentlige nogen ()()

JUMS :

http://yff.dk/top/topsites.html

IKKE snak men SNASK

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-04-03 14:16

en nem måde at presse "Hits på siden" i vejret .....

den skulle du da have placeret i Tips i stedet hansandersen, der er jo ikke spørgsmål over det, og da slet ikke i kategorien Windows !!!!

Karina

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 16-04-03 14:23

Hvem pokker vil ikke have porno på deres skærm, jeg kender ikke nogen som ikke vil..... porno er porno ligemeget hvor det ligger *G*

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 16-04-03 14:27

Tja hvis i gider, den eneste fornemmelse jeg får ud af det er en ubehagelig gaben, tror ikke jeg ville egne mig som lurer, ville simpelthen drysse ned af træet.
OW

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-04-03 14:28

*rækker en pote i vejret* Ikke mig - jeg skal ingen porno have på min skærm, du

- har ikke den slags behov, men kan da godt se at een som du måske vinder noget ved at sidde og lure på et par babbedabber på din skærm, måske det er det tætteste du kommer på det *G

Prøver blot at belyse for dig at det dit indlæg ikke er et spørgsmål, men et tip og så hører det til i Kategorien Windows ---> Skriv et tip....

capisce

God Påske .....

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 16-04-03 14:31

pourqui ?

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-04-03 14:31

desuden er din slet skjulte promovering af yff.dk - efterhånden grænsende til det latterlige, og nu prøver du tilmed at lokke folk over ved at promovere porno......for nemt ..... Mogens

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 16-04-03 14:54

Jeg promoverer ikke, det var simpelthen ment som en provokation og jeg forventede at du hoppede i med begge ben. Det lykkedes og min mission er dermed slut.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-04-03 15:01

ja du er en bisse er du
glæder mig jeg kunne bidrage ..... har du det bedre med det, så er min mission lykkedes, glæd een der har brug for lidt glæde i en mørk og trist tilværelse.

God Påske Mogens ...hils fru Yffer

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-04-03 15:05

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-04-03 15:14

Ja det har du ret i Manse9933......

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-04-03 15:17

Jeg tror han trænger til et liv.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-04-03 15:22

Ja i den grad - men det gids vi ikke ødelægge en solbeskinnet dag med - jeg skal bare liiige huske mig selv på, at det slet ikke er ulejligheden værd at jeg reagerer på hans indlæg....det er lidt naivt af mig - men mit temperamnet løber af med mig - i den grad.

Nå, Manse kan du have en rigtig fornøjelig og god Påske

Karina

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-04-03 15:30

Smil til verden o.s.v ,tak og lige måde.

Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : hansandersen22

Dato : 16-04-03 16:01

Tak for svaret .

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 16-04-03 16:20

Ha en rigtig go påske til jer alle, nu går a hen å lægger mig.
OW

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 16-04-03 17:03

God påske til alle i denne tråd....også til porno-kenderen

Kommentar
Fra : hansandersen22

Dato : 20-04-03 09:39

LOL, at en overskrift kan være hot viser jo i realiteten en af 2 ting, enten hvor dumme folk er fordi de ser en overskrift og hopper i med 2 ben. Eller også fordi de er utroligt godtroende.
Det kan jo give en del til eftertanke om de brugere, som anvender dette forum. Man kunne jo forledes til at tro, at de er besatte af porno og generelt mere "indskrænkede" end gennemsnitsdanskeren.
Dette vil give debat og det er OGSÅ meningen.
God påske.