/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hvordan laver man en Server i cs???
Fra : tjaland
Vist : 462 gange
220 point
Dato : 16-04-03 13:31

Hvordan laver man en server i cs altså med maps og sådan noget mangler en rigtig god guide jeg vil også gerne vide hvordan man laver en klan !!

Zez.....

Accepteret svar
Fra : ZeroXP

Modtaget 230 point
Dato : 16-04-03 14:33

øhhh, en sever i cs kan du lave hvis du har en ekstra com stående. Den laver du som en ddicated server, hvilket gøres inde i spillet, under create i menuen "play online". I mappen som ligger på dit c drev, der hedder sierra, der skal du ind i C:\Programmer\Sierra\Half-Life\cstrike\maps og her kan du så slette de maps som du ikek gider at spille. Hvis du kun vil have at den skal spille de_dust og cs_assaut, sletter du alt andet en dem (eller flytter dem til en anden mappe du selv laver et andet sted).
En klan er bare at starte op med nogle venner, og evt. registrere sig på nogle sites rundt omkring. Men lads være med at bruge meterlange klannavne, det kan virke irriterende for andre at se på, og det samme hvvis de er uforståelige.

/ZeroXP

Godkendelse af svar
Fra : tjaland

Dato : 17-04-03 13:50

Tak for svaret ZeroXP.
det var et godt svar men jeg vil gerne have et andet svar på hvad et extra com er???
Ellers tak.!

Kommentar
Fra : ZeroXP

Dato : 17-04-03 14:43

en ekstra com er, en ekstra computer. Det er bare et slang for den. Men hvis du har andre spørgsmål, så bare sig til. Husk at du skal lige indvestere i en router med en switch, så du kan koble den ekstra computer til nettet.

Kommentar
Fra : tjaland

Dato : 17-04-03 17:07

Jamen jeg kan jo ikke få det vist over hele internettet så??

Kommentar
Fra : ZoXy

Dato : 11-02-04 00:53

Man fucking trykker på en fucking sjov fucking knap hvor der fucking står FUCKING CREATE!!!! Fuckfjæs, mand!!!