/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
SendKeys?
Fra : Fanten
Vist : 391 gange
80 point
Dato : 29-08-09 19:04

Halløjsa! Jeg er lige gået igang med at bruge Visual Basic (6.0 og 2008), og jeg har med success lavet et program, som der selv kan spamme mine venner på msn, hvor jeg brugte koden

Nu er mit spørgsmål, om hvordan jeg kan lave et program, hvor man f.eks. trykker på F1 imens man er på MSN, og så kommer der en tekst, som man har skrevet i en textbox i programmet...

Håber sku, at I kan hjælpe :D Skriv, hvis i er lidt i tvivl om hvad det er, jeg vil lave...

Fanten ;D

Kommentar
Fra : Fanten

Dato : 31-08-09 21:30

Anyone :(?