/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
122.000 til Camilla Broe
Fra : bibsamie
Vist : 554 gange
200 point
Dato : 29-08-09 15:58

Hej skal hun ikke betale skat af disse ulovligt indsamlede penge, eller ligger der en tilladelse til betleri fra Politiet, jeg spørger bare.

per

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 29-08-09 16:04

Jeg kan ikke lige svarer på dit spørgsmål, men syntes det er forkert med al den medlidenhed hun får... hun ligger som hun har redt

Til gengæld kan jeg godt have ondt af hendes datter

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 29-08-09 16:08

Nordsted1

lige mine ord, hvorfor skulle hun behandles anderledes end andre der roder med narko (alle former for narko) hun er en tudekiks.

per

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-09 16:14

Men egentlig må det være en gave, og dem skal der vel betales skaf af??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-09 16:22

Kommer lige til at tænke på, at jeg har været med til at støtte ved en landsindsamling, der kunne jeg trække beløbet fra i skat

Men i dette tilfælde skal pengene gå til advokatretningen, og ikke til Camilla personligt, så jeg er godt nok i tvivl

Følger lige med på sidelinjen

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 29-08-09 16:37

hun må jo have et overskud for den handel hun beskyldes for.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 29-08-09 16:39

Nordsted1

det må da i sidte ende være hende der får pengene da beløbet skal gå til Hendes advokat, hvem skulle ellers betale ????? staten det kunne da lige passe, de har rigeligt med at betale til alle de beduiner/snyltere der er i landet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-08-09 16:44

Det kan være der bliver oprettet en fond, umiddelbart ser det ud til at være billigere skattemæssigt???

http://www.forvaltningsinst.dk/produkter/fondemain/beskatning.htm

Overskuddet har hun nok brugt til det "søde liv",,, nåår hvor er det synd for hende, at hun ikke har gemt til dårligere tider

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-08-09 22:07

Jeg synes også det er helt forvredet, hvis hun har smuglet narkotika, så skal hun straffes, men kors hvor er det synd for datteren.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 04-09-09 18:08

Så røg hun da ud af vagten... men vi skulle da lige se hvor fortvivlet hun er... selvfølgelig er hun da det, hun havde jo regnet med at slippe for straf

Ingen medlidenhed herfra

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 19-09-09 10:53

Tak for svaret Nordsted1.