/ Forside/ Teknologi / Administrative / Concorde / Spørgsmål
10  terkildsen 110
Kopi af faktura i Concorde
Fra : bong
Vist : 1033 gange
50 point
Dato : 16-04-03 12:05

Jeg er meget ny udi Concorde og kan ikke lige finde funktionen, hvor man kan printe en kopi af en faktura ud i C5. Kan en eller anden hjælpe mig ?
Jeg ville også gerne have et kursus i Concorde - findes det på CD Rom - eller hvad gør jeg ?

På forhånd tak - dette er mit første spørgsmål i dette forum !

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 16-04-03 16:36

Du kan definere din printer til at udskrive 2 kopier af samme udskrift.
Mvh OW

Accepteret svar
Fra : terkildsen

Modtaget 50 point
Dato : 16-04-03 17:13

Hvis det er c5, 1,6 så er det under debitor, kartotek, vælg den debitor , det drejer sig om, vælg lokal, fakturajournal, hvis der er flere odrer, vælges den rigtige, derefter vælges lokal ige, udskriv faktura.

Venlig hilsen og god påske
JT

Godkendelse af svar
Fra : bong

Dato : 22-04-03 16:24

Tak for svaret terkildsen.
Har endnu ikke afprøvet det, men jeg forsøger. Tak.