/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Filer til Media Player - ???
Fra : ingelein
Vist : 1034 gange
98 point
Dato : 28-08-09 17:23

Hej
Jeg er en klovn til at bruge Media Player. Jeg aner simpelthen ikke, hvordan jeg får flyttet en lydbog,som er unzippet og ligger i en mappe på skrivebordet - over til Media Player. Det er simpelthen forvirrende for mig med alle de der afspilningslister osv.

Hvordan får jeg min lydbdog lagt over i Media Player for at synchronisere den til en MP3 afspiller.

Jeg ved at der er nogen, som kan det der.

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-08-09 17:31

Hej
Jeg glemte at spørge om man da ikke kan slippe for beskeden om at man bliver omdirigeret til en on-line-butik. Det er en funktion jeg aldrig nogensinde vil bruge.

Hilsen
Ingelein

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 28-08-09 18:24

Hej Ingelein.

Hvis det er sådan, at filerne i mappen på skrivebordet er i MP3-format, skal du først sætte din MP3-spiller i en USB-port på din pc. Derefter skal du åbne Stifinder ved af højreklikke nede i venstre hjørne (Start - hvis det er XP. Et rundt vindue - hvis det er Vista.) I skærmbilledet, der så kommer frem, kan du så til venstre se alle mapper, der ligger på din pc. til højre er indholdet af de mapper.

Du skal så finde Skrivebord (er som regel øverst), finde mappen med dine MP3-filer. Klik på mappen og du vil så i højre skærmbillede kunne se alle filerne. Gå så op i menuen til venstre. Klik på Rediger. Klik på Marker alt. Så bliver skærmen, hvor alle MP3-filerne ligger, grålig. Højre klik et tilfældigt sted i alt det grå. Der kommer en lille firkant. Klik på Kopier.

Så finder du, til venstre ved alle mapperne, drevet der viser din MP3-spiller. Muligvis drev E: venstreklik på drevet. Derefter højre-klikker du på drevet. Der kommer en lille firkant. Klik på Sæt ind. Og vupti, så skulle maskineriet gerne kopiere dine MP3-filer til din MP3-spiller.

Jeg håber skisme, at jeg har beskrevet proceduren rigtigt .

Held med det. Dit andet spg. kan jeg ikke svare på, for jeg aner ikke, hvad du mener .

Mvh H

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-08-09 18:41

Hej heller 22
Tak for svaret. Jeg forstår helt hvad du mener. Og jeg kan også klare det med MP3 filer -på den ene eller den anden måde. Men det jeg har downloadet er Bibliotekernes filer som hedder ´WMA til efternavn. De skal over i Media Player, hvor de skal synkroniseres - det er fordi man samtidig får en licens der gælder 30 dage. Det er her jeg ikke lige ved, hvordan jeg får filerne over i Media player.

Mit andet spørgsmål går på, at jeg når jeg har prøvet at klikke mig frem i Media Player for at få filerne fra mappen over i Media Player, så kommer der en MEDIA GUIDE frem, som vil åbne et vindue til en on-line-butik. (Det får altså mit Adrenalin til at koge).

Håber at jeg har forklaret mig bedre.

Inden nogen spørger: Min afspiller kan håndtere WMA-filer og DRM 9 + 10 .

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 28-08-09 19:59

God aften

WMA-filer må kunne kopieres på samme måde som MP3-filer, da din MP3-spiller kan afspille dem . Jeg fatter ikke, hvorfor, de skal synkroniseres . Har du prøvet kopiering af WMA filer på samme måde som MP3-filer?

Og kan det lade sig gøre vil spg. 2 løse sig selv .

Mvh H

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-08-09 20:14

Hej Heller22
Nej desværre der er noget med at licens-filen skal overføres til den bærbare enhed også.''
Der står en masse om det på ´
www.netlydbog.dk

men jeg kan stadigvæk ikke finde ud af det, men nu får jeg i hvert tilfælde licensen med ned ved download.

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 28-08-09 20:48

God aften Ingelein.

Åh nej altså. Nu står jeg desværre af. For jeg har selv prøvet det der halløj en gang, og der gik fuldstændig ged i det for mig . Det rakte mine evner ikke til.

Senere har jeg så fundet ud af, at mange af lydbøger findes i MP3-filer. Har bl.a lånt "Mord i Mørket", og så er der ingen problemer. Fungerer fint selv efter 2 måneder . Måske en god ide, at checke formatet, inden du låner?

Men måske ovn kan hjælpe dig. Du skal bare ikke forvente, at han "kigger" ind på Kandu i aften, da han - et par dage forsinket - fejrer fødselsdag i dag .

Mvh H

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 28-08-09 21:39

Hej heller22

Ja tak, jeg tror også at jeg har hilst på "geden". Og opgiver for i dag. Men tak for tippet om MP3 bøgerne. Det kan jeg da finde ud af.

God weekend og mange tak for hjernevridningerne.
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 28-08-09 22:28

Kære Ingelein.

Det er bare en fornøjelse at prøve at hjælpe dig. Du virker så positiv, selv om skidtet driller .

Og nu kunne jeg da godt tænke mig at vide, om du er tilfreds med de Koss-hovedtelefoner?

Mvh H - og god weekend til dig også

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-09 00:55

Det er egenlig ret nemt (bare man ved hvordan) har du pakket din zip fil ud? Ellers højre klik og klik på Udpak alle, så er dine wma filer i en ny under mappe i samme mappe som den originale zip mappe (skrivebordet er en mappe) åben den nye under mappe som har samme navn som zip mappen, der ligger dine wma lydbogs filer.
Åben så Windows MediaPlayer og klik på Aktuel afspilning oppe øverst, ovre i højre side er der et vindue hvor der står Træk elementer hertil for at oprette en afspilnings liste, det gør du så, markerer dine dine wma lydfiler og holder venstre musetast nede mens du trækker over i højre vinduet i Mediaplayer, slip så venstre tasten, du kan markere alle eller flere filer og trække dem over på en gang ved at klikke på en at de markerede filer og trække, nu skal Windows MediaPlayer afspille en stump af hver fil for at hente licensen, det varer nogle få sekunder per fil, når licensen er hentet kan du klikke på Næste og hente en licens mere og så videre.
Bagefter tilslutter du din mp3 afspiller og klikker på Synkroniser, igen er det oppe øverst i MediaPlayer at du skal klikke, og igen skal du over i højre side hvor der nu står Træk elementer hertil for at starte synkronisering, nu kan du hente (trække) fra mappen igen, du har jo lige hentet licens til filerne, eller du kan se over i venstre side hvor der står Afspilnings lister, lidt nede står der Aktuel afspilning, den kan du klikke på, og din afspilnings liste står nu i det midterste vindue og du kan trække over i højre vindue, når alle filerne er i vinduet til højre, så klikker du på Start synkronisering og venter til filerne er færdig synkroniseret.
Det er en meget nybegynder guide jeg her har skrevet (synes jeg selv) jeg ved ikke helt hvor fortrolig du er med MediaPlayer, men du kan jo gå let hen over hvis jeg er for detaljeret, eller spørge mere hvis jeg ikke har udtrykt mig klar nok

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-09 00:58

Den der besked om at blive omdirigeret til en online butik, den har jeg aldrig set, du må gøre/klikke på et eller andet når den kommer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-09 01:02

Citat
Du skal bare ikke forvente, at han "kigger" ind på Kandu i aften
gæsterne er gået for i aften, og jeg skulle jo liiiiiige se om der var et eller andet jeg kunne blande mig i

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 29-08-09 01:23

God meget sen aften ovn.

Det er altså ski godt, at du er så dejlig nysgerrig, og at der så var noget du kunne . Det lettede en byrde fra mine smalle skuldre . For jeg vidste bare, at du også ville hjælpe Ingelein.

Det undrer mig bare, at der ikke er en del trykfejl i dit indlæg, når du nu har haft gæster til og hele dagen .

Mvh H og god nat

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 29-08-09 01:37

Hej Ingelein.

Og her i nattens stille dejlige dybe ro, kom jeg til at fundere lidt over, om det dog ikke er meget lettere at købe et sæt trådløse hovedtelefoner. Med disse kan du sende bibliotekets lydbøger direkte fra din pc til ørerne, så du slipper for arbejdet med overførsel af filerne til din MP3-spillemaskine .

Mvh H

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-08-09 10:54

Hej heller22 og o.v.n.

Et forsinket til ovn. Du er nu altid så venlig og hurtig og "klog" på mange områder at jeg altid glæder mig til at få svar fra Dig. Om lidt afprøver jeg dit forslag og melder tilbage. Jeg har da også i aftes fået mine filer ned på afspilleren, som bare siger: REQUEST DRM TIME". For mig ser det ud som om jeg ikke får licensfilen lagt med over. Den fremgår ikke umiddelbart nogen steder, så jeg kan se den. Jeg prøver og melder tilbage.

@heller22 - Yes, jeg er smadderglad for mine Koss høretelefoner. De sidder bare hvor de skal og giver en god lyd. Senest har jeg hos NETTO købt mig en pude, fyldt med boghvedeavner. Den kan man lige gennem betrækket "grave" et lille hul til - der hvor man ligger på siden med høretelefonen, og så jeg helt fri for et "sidetryk" fra hovedtelefonen. Puden koster 50 kr. og den er smaddergod også til lænestolen, hvis man vil have et ordentligt "rygstød", som ikke giver efter. Der findes vist tilsvarende puder med kirsebærkærner. Jo, jeg er glad for min KOSS høretelefon.

Mange venlige hilsener
Ingelein

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-09 11:32

Angående licensen, så er der sikkert nogle tilladelser du skal give når du afspiller, det plejer der at være, og uden licens kan du ikke afspille på din mp3 afspiller, hvis du kan høre lydbogen på computeren, så er licensen hjemme og du kan overføre til afspilleren

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 29-08-09 12:04

Daws Ingelein.
Citat
Yes, jeg er smadderglad for mine Koss høretelefoner.
Det er jeg meget, meget glad for at høre. Også at du har fundet en pude, så du kan ligge og "fise" den af på siden .

Og fint at ovn stadig fungerer efter festen .

Har du tænkt lidt over mit forslag fra 29-08-09 kl. 01:37?

Mvh H

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-08-09 13:00

Hej heller22

Næh, egentlig har jeg straks afvist det, fordi jeg jo lige har investeret i KOSS - og noget helt andet er: Så skal jeg jo op for at slukke for PC'en - og kan heller ikke tage "Bogen" med mig, når jeg kører bil (passager - har ikke kørekort) eller sejler (har kørekort til sejlbåd). Men jeg har da overvejet at lægge den bærbare på natbordet

Mange hilsner
Ingelein.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-09 13:40

Det med trådløse ørebøffer er kun aktuel hvis senderen (computeren) er inden for ganske få meter.
Husk at dine lydfiler skal afspilles i Windows MediaPlayer (og hente licens) før du kan høre dem på din mp3 afspiller

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-09 13:46

Der er flere måder at afspille dine filer i MediaPlayer, måske vil du synes bedre om at markere alle filerne i mappen, og så højre klikke på en af filerne, og klikke på Afspil med Windows MediaPlayer, så åbner Media Player og alle dine lydfiler er ovre i højre side Aktuel afspilning, når du har licens på alle afsnit, så kan du sætte mp3 afspilleren til og synkronisere Aktuel afspilning

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 29-08-09 13:50

Det var også bare lidt nattetankespind .

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-08-09 14:14

Hej o.v.n.

Jeg vil lige tjekke op på, hvad jeg gør - og det er nøje som beskrevet under
www.netlydbog.dk

Her er der en menu, hvor man kan læse spørgsmål om lydbøger. Jeg har nøje læst og afprøvet. Har smidt den gamle MediaPlayer ud + runtime filen og har hentet en helt ny Mediaplayer, som det er beskrevet i den nævnte artikel. (Der kan være sket nogle fejl ved de evindelige opdateringer fra MS).

Jeg henter min licens efter at have indtastet mit bynavnet til mit Bibliotek. Jeg får ok til at licensen er hentet og downloadet og downloader derefter WMA lydbogen.

Lydbogen lægger jeg på skrivebordet. Jeg pakker den ud (unzip). Og jeg har også lagt filerne ind i Media Player (Spørg ikke hvordan, for det har jeg bøvlet med længe). Jeg har tilsluttet min MP3 afspiller, den bliver også genkendt.

Nu vil jeg så nøjagtig gøre, som du har beskrevet.

Hertil er jeg nødt til at downloade en ny bog, de andre downloadede har jeg slettet totalt fra biblioteker, afspiller og computer.

Jeg har indtil nu hver gang fået "fejl i synkronisering". Jeg krydser tommelfingre.

Når jeg læser i spørgsmålene på netlydbogsiden - så er der unægtelig en del der kan gå galt.

God eftermiddag - tømmernænd?

Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-09 15:39

Man får ikke tømmermænd af kaffe senere på dagen/aftenen læser jeg hvad der står på Netlydbog, men jeg vil stadig anbefale at afspille dine lydbogs filer i Windows Media Player, der kommer så en besked om der skal hentes licens og du skal klikke Ja til nogle tilladelser (husk at Media Player skal på internettet, du må ikke spærre for den i din firewall) så burde licenserne komme automatisk, uden at behøver hente dem før lydbogen.
Når så licensen er hentet, så kan du høre lydbogen på din computer, og så kan du synkronisere med mp3 afspillereren, prøv det med en ny bog, i stedet for som du skriver: Hente licens før bogen.
Måske ender det med at jeg skal til at låne wma lyderbøger, før vi får det til at virke hos dig

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-08-09 16:29

Hej o.v.n.

Du skriver nybegynder guide. Kan du ikke komme med en guide for Nulte Klasse?
Jeg kan downloade filen, og jeg kan høre den på min pc. Altså er licensen også på pc en. Men derefter kan jeg overhovedet ikke trække nogen fil over i det vindue til højre. Jeg kan simpelthen ikke finde den fil (enkelt kapitel fra en bog). Og jeg har aldrig før brugt Media Player, det ser godt nok forvirrende ud.

Jeg går ud fra at de downloadede filer er under musik - har endda også fastslået at genren er "speech". og så er det også sket.

Mon ikke jeg skulle opgive det her pjat - selvom det er derfor jeg har investeret i en MP3 afspiller med DRM.

mange hilsner
Ingelein.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 29-08-09 16:56

Hejsa Ingelein.

Ovn skal nok finde ud af det. Jeg skulle lige til at låne en bog i WMA-format, men kom så i tanke om, at min MP3-spiller ikke kan afspille disse filer .

Men, som jeg har skrevet før, så lån bøger, der er i mp3-format. Jeg ved, at Odense Bibliotek har en hel del. Og du kan jo sagtens fjernlåne . Det er forøvrigt bare helt fantastisk, at vi stadig har vores biblioteker, hvor vi kan låne så mange gode bøger, film mm.

Og placer din pc på natbordet og brug Kosserne, indtil ovn har fået helt fat i overførslen fra pc til MP3-eren. .

Mvh H

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 29-08-09 16:59

Citat
Man får ikke tømmermænd af kaffe
Nåhr nej ovn, du er jo nordjyde. Så er der jo "kun" vand og kaffe, når der fyres en årnlig fest af

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-09 18:02

Citat
Mon ikke jeg skulle opgive det her pjat
overhovedet ikke det skal nok komme til at virke, og jeg vil indrømme at der gik nogen tid, før jeg blev fortrolig med Windows MediaPlayer, men det kan læres og så føles det nemt at betjene den.
Så nu starter vi, hent en ny lydbog (zip fil?) og husk hvor du gemmer den, for eksempel på Skrivebordet, højre klik på den hentede zip fil og klik på Udpak alle, der er vist et felt hvor der kan krydses af: Vis udpakkede filer, den skal være markeret hvis den er der (eller hvad der nu står, jeg bruger 7-zip og den har overtaget Windows funktionen) så pakkes zip filen ud og et nyt vindue åbner, den indeholder dine udpakkede wma filer.
Så kan du åbne mappen Musik og oprette en ny mappe, giv den navnet Lydbog og åben den, der er nu to vinduer åbne på computeren, den første er med dine udpakkede wma filer og den anden er din nye Lydbog mappe, marker alle filer i den første mappe og træk dem over i Lydbog mappen (venstre klik en gang (og hold tasten nede) på en af de markerede filer, træk hele bundtet over i Lydbog mappen.
Nu ved du hvor filerne er gemt, så de kan findes igen, og du kan med det samme højre klikke på en af filerne du lige har flyttet (mens de stadig er markere alle sammen) klik på Afspil med Windows Media Player.
Det var første trin og jeg håber du er med, lidt at det jeg skriver har jeg læst på Netlydbog, er du helt med på at udpakke zip filen, flytte wma filer over i en ny mappe og få dem til at spillet i Media Player ?
Jeg tør næsten ikke sige det, men der kan være fejl på din nye mp3 afspiller, så den ikke kan det den lover = byttes under garantien
Og en ting mere - forslagene fra Netlydbog synes jeg er lidt rodede, det kan være svært at finde de midlertidige filer, de skal jo slettes igen engang når de ikke virker mere.
Det er købte wma lydfiler med DRM og TDC Play med DRM jeg arbejder med, men princippet er næsten den samme.
Citat
Jeg kan downloade filen, og jeg kan høre den på min pc. Altså er licensen også på pc en. Men derefter kan jeg overhovedet ikke trække nogen fil over i det vindue til højre
når du har skrevet at der er 100% styr på hvor filerne er og hvordan du får dem til at spille i Media Player, så kan du få en lille billed guide eller film i synkronisering, er det noget?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-08-09 18:28

Hej igen o.v.n

Inden jeg går i gang med den sidste "lektion" du sendte, har jeg lige studeret vejledningen til min afspiller.

Her er der et afsnit om formatering af apparatet
Jeg citerer:
"Du kan formatere multimedieafspilleren med Windows Media Player.
- vælg format og start processen."

Jeg kan hverken finde en knap eller en menu med "Format". Hvor i alverden skal jeg søge efter den henne?

Jeg savner altså en ordenlig menuliste i Media-Player.

Ved Du, hvor jeg finder format-knappen -

Surt sjov, hvis det er afspilleren det er galt med - jeg har mistet min bon=garantibevis - hvis jeg overhovedet huskede at få den med mig.
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-09 18:58

Tag ikke sorgerne på forskud
Det er altså ret vanskelig at rådgive om en mp3 afspiller jeg ikke kender, hvad menes der med formatering, er det en formatering af drevet eller bare slette indholdet på drevet?
Kan du se din mp3 afspiller når du er i Denne computer? Ja det kan du, men hvad står der, når du højre klikke på den og klikker på Egenskaber.
Der er en fin menu med alle mulige indstillinger på Media Player, men ingen Format knap
Hvorfor vil du formatere nu?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-08-09 20:11

Hej o.v.n.
Tak for tålmodigheden - som er lidt længere/bedre end min. Nu har jeg igen-igen-igen downloadet filerne, men når jeg kommer til synkroniseringen er der en lille fejlmærkat med informationen:
"indholdsudbyderen tillader ikke denne handling - besøg indholdsudbyderens on-line butik for at hente nye rettigheder".

Et andet sted står der: en af dine softwarekomponenter er for lav til at kunne gennemføre denne handling.

...... Nu skal jeg vist lave noget andet resten af dagen i dag - ellers får jeg stress.

Mange hilsner og tak så langt.

Ingelein

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-09 22:49

Så skynd dig at lave noget andet, computerarbejde er for sjov og ikke noget at få stress af.
Nå du har sikkert fået det andet fra hånden nu du læser her igen.
Højre klik et eller andet sted på den sorte ramme om Media Player og klik på Vis standard menu linje (hedder det vist) så kan du nemmere komme til indstillinger i Media Player, der er nemlig et sted under Funktioner - Indstillinger at du skal tillade Media Player: Vis entydig afspiller ID til udbyder (vist nok) alt det jeg skiver lige nu er efter hukommelsen, jeg sidder nemlig med en Linux computer lige nu, og den kan ikke bruges til den slags eksperimenter
Jeg har ikke nogen lånerkort, så jeg kan ikke hente en lydbog fra Netlydbog, men jeg henter nogle TDC Play musiknumre, de er nemlig også i en zip mappe, og jeg henter dem på en anden (nyformateret) computer end den jeg sædvanligvis bruger til at hente TDC Play, så kommer alle boksene hvor jeg skal klikke og hente noget nemlig op, og jeg tager skærmbilleder af alle forandringer på skærmen, jeg henter zip filen og pakker den ud, flytter de udpakkede filer til en anden mappe, så afspiller jeg dem i Windows Media Player og henter licens til dem, til sidst bliver de synkroniseret med min Walkman (mp3 afspiller) TDC Play kan vist ikke afspilles på eksterne enheder uden internet forbindelse, men de kan overføres og det er kun for at demonstrere hvordan det gøres.
Samme metode burde virke på lydbogs filerne.
Men det bliver først i morgen engang, det tager lidt længere tid, nu der skal tages skærmbilleder af det hele, og jeg vil bagefter se billederne igennem og skrive kommentarer på dem, det tager altså lidt tid

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 29-08-09 23:02

Hej o.v.n.
Ja du har ret i at PC'en ikke skal give stress. Det gør den nu som regel heller ikke - man kan jo betragte det som en kryds og tværs opgave,
Og du har ret i at der er noget med "vis entydig afspiller ID".
Nu har jeg sendt en bunke af de fejlmeddelelser, som afspilleren giver til MEDION Support. Måske kommer der da lidt respons ud af det.
Du skal heller ikke fortsætte med det her, hvis du mister lysten til det. Det er jo ikke livsvigtig. Men i stedet for at have den bærbare liggende på natbordet, er det jo unægtelig nemmere med en afspiller, som gemalen er sød at slukke for, når jeg falder i søvn. For mig har det været en utrolig god ting at lytte til lydbøger med "neutralt" indhold, læst op af en stemme, jeg synes om. Jeg startede med det i en periode, hvor der var en skilsmisse i familien, som beskæftigede mine tanker alt for meget. Så lydbøgerne var en fin afledningsmanøvre.

Jeg håber at du hjælper mig med at løse kryds og tværsen. Lad os ikke håbe, at det er afspilleren, der er noget i vejen med. På nettet har jeg set at mange biblioteker også låner en afspiller ud. Det kan være jeg skal booke mig ind på sådan en for at se om det er min afspiller det er galt med.

Mange gode søndagshilsner - det er snart
Ingelein

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 98 point
Dato : 29-08-09 23:30

Citat
Jeg håber at du hjælper mig med at løse kryds og tværsen
min temperament er slet ikke til kryds og tværs, hvis jeg går i gang med en, så går jeg ikke fra den før den er løst, det har givet flere søvnløse nætter og jeg er helt holdt op med den slags, nu har jeg kastet mig over måder at få computere til at virke som man ønsker, men det kan jeg gå fra og til uden at skekulere på sagerne i mellemtiden.
Jeg har ikke mistet lysten, men holder en lille pause indtil i morgen, så laver jeg den der billed guide og først hvis det ikke virker, giver jeg op (uden stress)
Du bliver lige tilføjet som favorit bruger og kan skrive privat til mig, der kan du eventuel skrive en mail adresse som billederne kan sendes til, det er selvfølgelig frivillig og hvis jeg intet hører fra dig, så bliver de smidt op på http://www.peecee.dk i en - - - - - - zip mappe

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 31-08-09 17:26

Tak for svaret o.v.n..
Afspilleren var sat til Udisk og ikke til MTP - og det kunne du jo ikke have den ringeste anelse om.
Men jeg fik da alligevel lært at bruge Media Player - helt forgæves var det altså ikke.
Tusind tak for din store venlige tålmodighed. Det var der andre herinde i KanDu, som kunne lære noget af.

Mange venlige hilsner
Ingelein - som har opbrugt alle sine points nu.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-09-09 01:11

Selv tak, godt du fandt ud af hvad der var galt, og fik lært at betjene Media Player