/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Rengøring
Fra : takker
Vist : 581 gange
70 point
Dato : 28-08-09 13:36

Bor i København og skal finde en rengørnings firma

Kan du anbefalde et og hvorfor

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-08-09 13:58

Du kunne jo starte med at fortælle HVAD det egentlig drejer sig om...

Er det en etværelses med låg eller 1000m2 kontor det drejer sig om ?????

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-08-09 14:11

En etværelses med låg bliver vel ikke genanvendt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-08-09 14:21

Citat
En etværelses med låg bliver vel ikke genanvendt

I disse sparetider - man kan aldrig vide

Kommentar
Fra : takker

Dato : 28-08-09 15:59

Det er ganske almindelig rengøring af min lejlighed på 70 km2

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-08-09 17:02

Citat
min lejlighed på 70 km2

Godt nok en stor lejlighed, tror det bli'r dyrt

Sorry ku ik la vær

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 28-08-09 17:03
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 28-08-09 17:20

70 km2 kan ISS nok klare på et par måneder hvis de prioriterer

Jeg kender ikke nogen, men det her ser rimeligt ud.
http://www.service-huset.dk/priser_sikkerhed.htm

Men det dækker nok kun almindelig rengøring, så regn med tillæg hvis en forladt lejlighed skal have tørt vægge af, afkalket badeværelsefliser m.m.

De fleste kender nok fra deres arbejdsplads at rengøringskontrakten kan være skrabet, altså kun det miljømæssigt forsvarlige og præsentable til daglig, og så hovedrengøring 1-3 gange om året.

Kommentar
Fra : takker

Dato : 29-08-09 07:51

Ok - jeg har forstået det - I det har skrevet indtil ny kan ikke anbafalde noget firma, men det er alligevel lykkes jer at lave 6 indlæg, FLOT, er I ikke søde at finde en anden tråd at hygge jer I.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-08-09 13:29

Hej med dig.
Hvis jeg var dig ville jeg da sætten en annonce i den lokale.Eller sætte en seddel op i en forretning i nærheden af hvor du bor.
Der er mange der gerne vil tjene en ekstra skilling ved noget rengøring.
Prøv du det og du skal se. Der er sikkert nogle stykker der ringer .

Kommentar
Fra : takker

Dato : 29-08-09 14:43

Ja, det har jeg prøvet, det er ikke svært at finde en, jeg vil bare godt have en anbefaldet

Kommentar
Fra : takker

Dato : 29-08-09 14:44

Jeg er også mere til at det er et firma