/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows XP til Windows Vista
Fra : JegCain
Vist : 802 gange
200 point
Dato : 28-08-09 13:35

Har købt ny PCer med Windows Vista vor jeg før havde Windows XP,mit problem er nu at jeg ikke på mit tastatur kan bruge Logitech 3,1-SetPoint 2,12a,ligeså kan jeg ikke bruge Creative Live!Cam Voice,så mit spørgsmål er om disse kan opgraderes til Vista,hvis det kan lade sig gøre,så må svaret meget gerne være med "STORE" bogstaver,jeg er hammerne dum til PCer men elsker det.
Med venlig hilsen JegCain.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-09 13:38

Mon ikke det er nemmere at få dine programmer og hardware til at fungere under Vista, end at skifte tilbage til XP, Vista har en funktion så dine programmer og hardware kan gøres kompatible

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-09 13:43

Dit kamera skal sættes til køre som om det var en XP computer.
Hvilken tastatur har du ?

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 28-08-09 14:05

Hej o.v.n.
Havde skam heller ikke tænkt mig at gå tilbage til XP,men hvordan får jeg det til at virke på Vista,som skrevet står ved jeg ikke hvordan man gør. Ang.mit tastatur er det et Logitech Cordless Desktop LX700

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-08-09 14:27

Mon ikke det blot er et spørgsmål om de RIGTIGE drivere.....

http://www.logitech.com/index.cfm/support_downloads/downloads/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-09 14:35

Det er gammelt hardware Refi, fortæl hellere spørgeren hvordan det kommer til at køre under Vista, der ved du en hel del mere end jeg

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-08-09 14:39

Hvis der IKKE findes drivere til Vista, kommer det jo IKKE til at fungere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-08-09 14:41
Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 28-08-09 14:55

Seneste Setpoint 4.8 er her
http://www.filehippo.com/download_logitech_setpoint/

ps hvorfor er jeg blacklistet hos dig ???

mvh klaudi

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 28-08-09 16:47

Hej refi.
Brugte denne du gav mig,det var bare perfekt,så mit tastatur køre som det skal.

http://www.logitech.com/index.cfm/support_downloads/downloads/

Kan du også hjælpe mig med mit Creative Live ! Cam Voice ? der har jeg jo det samme problem ?

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 28-08-09 16:51

Halloo er nogen hjemme

ps hvorfor er jeg blacklistet hos dig ???

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 28-08-09 16:53
Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 28-08-09 16:53

mangler lige et "der"

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 28-08-09 17:07

Hej klaudi_LVII

Jeg er lige som dig,jeg kan ikke huske det...

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 28-08-09 17:49
Godkendelse af svar
Fra : JegCain

Dato : 28-08-09 19:48

Tak for svaret refi.