/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Der må da være andre .........
Fra : dogvillestar
Vist : 1257 gange
500 point
Dato : 28-08-09 08:43

Der må da være andre der er trætte og skuffede over Kandu.dk, der i den grad spammes af useriøse idioter, som får lov til at ødelægge denne en gang så gode side!

Jeg gider ihvert tilfælde ikke være her mere, så jeg giver lige mine point væk inden jeg sletter min profil!

Flest point til den der giver en go' forklaring på hvorfor Kandu.dk ikke gør noget ved spammeriet og psykopatspammerne!

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 28-08-09 08:48

Jeg giver dig ret.

vic200

Kommentar
Fra : nulburka

Dato : 28-08-09 08:56

Jeg siger det samme !

******************
Scootergrisen:
Og hvad sker der egentligt hvis en perker muslim kælling tager sit tørklæde af ?
Altså der sker selvfølgelig ikke et skid men hvad tror de der sker ?
************************

Få dog Kandu til at rydde op i svineriet !

MvH

Burka + nulburka

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-08-09 09:00

Hvorfor kan de uintelligente personer der spammer ikke finde en anden side, måske ARTO.

Jeg tror det er fordi de får en eller anden opmærksomhed her på Kandu. Det ville ikke være så sjovt hvis vi totalt ignorerede dem. De søger opmærksomhed fordi de mangler selvtillid.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 510 point
Dato : 28-08-09 09:02

Jeg syntes nu kandu har vist sig mere på banen denne sommer, end de plejer

De har smidt rigtig mange dobbeltprofiler ud, og mere kan de vel ikke gøre??

De kan blokerer for ipadr (tror jeg nok), men der kan jo være flere i husstanden som bruger kandu, (og som ikke spammer)

Jeg syntes du skal holde ved lidt endnu, der har altid været agurketid på kandu om sommeren i de år jeg har været med, og det går som regel over igen

Om det er fordi spammerens institution har været sommerlukket ved jeg ikke, men vi kan da kun håbe at det går som det plejer - at kandu bliver sig selv igen

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 28-08-09 09:03

105 % enig med dogvillestar, vic200 & nulburka !!!

Desværre kan jeg ikke kommer med et svar på, hvorfor Kandu tillader disse racistiske udtalelser.

Og desuden:
Der er jo ikke en ægte muslim, som læser disse, for dem, stødende ord alligevel, her på Kandu.dk.

Så det går vel nok - i et lukket forum, som engang var godt, siges der.

Kommentar
Fra : svensven

Dato : 28-08-09 09:07

Trist at du stopper p.g.a. de fjolser der spamer!! Jeg husker de navne der spamer, synes også overskrifterne viser lidt om seriøsiteten i spørgsmålene og mener jeg det er spam så sletter jeg.
Kan ikke give nogen forklaring på hvorfor Kandu ikke er mere på mærkerne, men sådan er det bare.
MVH svensven

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 28-08-09 09:10

Lad dog være med at åbne disse tossers "tip" eller dumme spørgsmål, som er ret tydelige at genkende.

Det er jo sjældent de blander sig i en seriøs tråd og gør de kan de jo blacklistes omgående af vedkommende der har oprettet tråden.

Kommentar
Fra : kanduFup

Dato : 28-08-09 09:12

Citat
institution har været sommerlukket

"Ebberødgård" har gennemgået en større renovering, og har været lukket i månedsvis...

Kommentar
Fra : kanduFup

Dato : 28-08-09 09:15

Citat
De søger opmærksomhed fordi de mangler selvtillid

Scootergrisen, f.eks?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-08-09 10:30

Citat
Jeg gider ihvert tilfælde ikke være her mere,
Det er jo nøjagtig det spammerprofilen vil opnå. Han vil kun genere brugerne herinde og vil gøre alt for at ødelægge kandu med sine tåbelige tips og tåbelige spørgsmål.

Han viser sig bl.a. ved følgende profiler pt.:
Burka, nulburka, kingston, TimFlip, kanduFup, luftguitar, gocart
så du kan se at 3 af hans nuværende profiler deltager i dit spørgsmål.

Hans sygelige trang til at være destruktiv, bliver forhåbentligt effektivt stoppet af kandu på et tidspunkt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-09 10:31

Citat
Der må da være andre der er trætte og skuffede over Kandu.dk, der i den grad spammes af useriøse idioter, som får lov til at ødelægge denne en gang så gode side!

Enig.

Citat
Jeg gider ihvert tilfælde ikke være her mere, så jeg giver lige mine point væk inden jeg sletter min profil!

Du kan ikke slette din profil, men kun undlade at logge på og redigere i din profil. Der fjerner du fluebenet i " Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails" så hører du ikke mere fra kandu.

Når der igen er faldet lidt ro over kandu, så vil du måske bruge kandu igen. Derfor synes jeg det er en dum idé at proklamere med, at nu forlader jeg kandu.

Citat
Flest point til den der giver en go' forklaring på hvorfor Kandu.dk ikke gør noget ved spammeriet og psykopatspammerne!

Den 21.08.09 blacklistede kandu Burkas tidligere profiler. Spørgsmål og tips blev slettet.
I løbet af få minutter var Burka og alle hans/hendes nye profiler på kandu igen
Burka kender til, hvordan man opretter den ene profil efter den anden. Så længe det er muligt, så vil Burka være her under et eller andet navn
Og formålet med at Burka gør det, det står hen i det uvisse.

Irriterende er det, at man først skal tjekke hvem, der har stillet spørgsmålet eller skrevet tippet.

Hvis en eller flere har deltaget, så er det en god idé at holde sig væk, da siden ofte er vanskelig at åbne, hvis det i det hele taget kan lade sig gøre

Men dogvillestar, du tillader jo selv, at "mangeprofilen" deltager i dette spørgsmål

God weekend dogvillestar

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-09 10:54

En rettelse ... det var den 19.08.09 kandu blacklistede Burkas tidligere profiler.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-09 10:58

Jeg er overbevist om, at burka mm er den samme som er blevet BL utallige gange i løbet af sommeren, med andre profiler, bl.a fersken JørnRudolp mm

Men vi må håbe hans institution snart åbner igen, så han kan komme under behandling/opsyn

Og ellers så bare ignorerer ham i mellemtiden

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-08-09 11:10

Nordsted det er den samme, som der er blevet blacklistet igen og igen. dogvillestar har blacklistet Whitelist som også var en af spammerens mange profiler.

Hans sygelige destruktive adfærd, kan ses i tip, hvor han pt. har 13 ubrugelige tips i seneste 25 tips.

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 28-08-09 11:49

Nu ved jeg ikke helt om ”superbrugerne” har flere muligheder end ”almindelige brugere” for at se hvem der skriver spørgsmål eller tips, men jeg kunne godt tænke mig at der blev indført en kolonne i oversigten med ”bruger” ved siden af ”spørgsmål”. Man er jo nødt til at åbne spørgsmålet eller tippet for at se om det er seriøst.
Hvis man kunne se hvilken bruger der er ”forfatteren” af spørgsmålet, har man da en større mulighed for at springe personens latterlige indlæg over. Det tager jo ikke lang tid at finde ud af, hvem der er spammer.
Selvom personen bruger masser af tid på at oprette nye profiler, så er der da et vist system i valg af profilnavnene ...
Go' weekend hilsen Kirstineka

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-09 11:55

Kirstineka... superbrugere kan ikke "se" mere end alm. brugere

En ekstra kolonne... ej det nytter da heller ikke noget, du kan jo ikke se om en 1. gangs brugt ny profil er en spammer eller en seriøs ny kandubruger, og så svært er det da heller ikke at åbne et spørgsmål/tip og så hoppe ud igen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-09 12:01

Citat
Hvis man kunne se hvilken bruger der er ”forfatteren” af spørgsmålet, har man da en større mulighed for at springe personens latterlige indlæg over. Det tager jo ikke lang tid at finde ud af, hvem der er spammer.

Det kan du ved at klikke i højre side på den kategori, som spørgsmålet er skrevet i. Der kan du se hvem brugeren er

Nordsted1

Citat
så svært er det da heller ikke at åbne et spørgsmål/tip og så hoppe ud igen

Det kan det nu godt være i nogle tilfælde ... bl.a. det tip, der ikke er færdigbedømt ... PRØV DET IKKE, DU KAN HVERKEN KOMME IND ELLER UD AF DET IGEN

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 28-08-09 12:20

Til ans - 1000 tak for ”tippet” det havde jeg slet ikke opdaget ….
Så mangler vi vel bare en regel om max. antal smileys der må indsættes i en kommentar, men så fylder spammer vel bare op med bogstaver....
Hilsen Kirstineka

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-08-09 12:39

Citat
Men vi må håbe hans institution snart åbner igen, så han kan komme under behandling/opsyn

Og ellers så bare ignorerer ham i mellemtiden

Som du dog kan sige det Nordsted, vi er helt enige.

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 28-08-09 13:09

Et indlæg som dogvillestar her bringer på Kandu,er med til at spammerne syntes det er sjovt??.
Prøv dog at overse dem helt,kommenter dem på ingen måder,se så syntes de ikke det er sjovt længere.
Tror i ikke de sidder hjemme og griner deres røv i laser.
Glem dem--glem dem
vvdriver

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-09 13:15

Kirstineka du har misforstået, det er ikke spammeren som fylder smiley på, det er en anti spammer som forsøger at ødelægge spørgsmål og tip fra "vores" spammer, først var jeg også sur over at Kandu blev oversvømmet med ret intet sigende spørgsmål og tips, nu har jeg faktisk lidt ondt af staklen, som ikke kan finde andet at bruge sit liv til.
Engang imellem foretager Kandu en oprydning, ikke særlig effektiv men der bliver dog luget lidt ud, desværre ser det ud til at det kun er når spammeren giver sig selv point, at der bliver grebet ind

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-09 13:18

God ide vvdriver hold jer ude af både spørgsmål og tip fra "vores" spammer, du behøver ikke skrive DE, der er vist kun EN bag de mange navne.
Det kræver jo også at man lige opdager at det er en ny spamprofil og ikke en ny bruger på Kandu, jeg er da dumpet i et par gange og har skrevet i spam spørgsmål

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-09 13:22

Citat
Flest point til den der giver en go' forklaring på hvorfor Kandu.dk ikke gør noget ved spammeriet og psykopatspammerne!
det kan kun teamet bag Kandu svare på, min beskedne viden siger at personen bagved, helt kan forbydes adgang til dette forum, Kandu har valgt kun at slette spørgsmål og blackliste 10-20 brugere i bundter, når det går over til point bytning

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-08-09 13:25

Og hvad er man så lige gået glip af i sin ferie ???

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-08-09 13:29

dogvillestar, du kan jo selv blackliste de brugere, der spammer din egen tråd.

Og så kan man altid anmelde brugere til kandu. Det er den eneste måde, teamet kan få at vide, at den er gal igen. Kandu er så omfattende, så teamet ikke kan holde øje med alle tråde.

Vi skal acceptere, at kandu er OS. Vi har et medansvar.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-09 13:49

Citat
Og hvad er man så lige gået glip af i sin ferie ???
det kan kun du selv svare på føler du at du er gået glip af noget
Citat
du kan jo selv blackliste de brugere, der spammer din egen tråd
jeg kan ikke svare for dogvillestar, men personlig har jeg ikke det problem, det er de dumme spørgsmål (jo der findes dumme spørgsmål) som fylder op i Seneste 20

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-08-09 13:49

Hej Piaskov

Du er ikke gået glip af nogen ting. Du har undgået de værste spammere. Og du er gået glip af at Kandu har lavet en mindre rengøring.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-08-09 13:51

Citat
Du har undgået de værste spammere

Okay. Jeg troede bare ikke det kunne være /blive værre end det var INDEN jeg tog afsted .
Men det kunne det tilsyneladende

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-08-09 13:53

Citat
det kan kun du selv svare på

Du ved jo godt hvad jeg mener ik'

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-09 13:53

Citat
du kan jo selv blackliste de brugere, der spammer din egen tråd

Men er det en ny spamprofil, eller en ny seriøs bruger?? det skal man jo lige finde ud af inden man BL

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 28-08-09 13:59

Hvis indlægget er fornuftigt er det jo ikke spam og så er der ingen grund til at blackliste hverken den ene eller den anden

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 28-08-09 14:05

Som jeg før har skrevet, så må Kandu hjertens gerne slette de profiler, som jeg selv har gjort stor reklame for at "afsløre".

Og jeg forstår altså ikke jeres reaktion helt.

Hvis Kandu er så god som det siges, så kan jeg et par spammere (for der er andre end mig) ikke ødelægge et fint forum !

OG DET ER HELLER IKKE MIN HENSIGT !!!!

Kun at lave lidt "sjov" - Indtil Tosseanstalten igen åbner, og jeg kan komme i spændetrøje igen.

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 28-08-09 14:11

De spørgsmål jeg har været med i : Politik & Religion er skam seriøse nok.
Selv om de kommer fra en spammer.

Og som Piet Hein engang sagde:

Den der kun tager spøj for spøj og alvor kun alvorligt, ja han har faktisk fattet begge dele dårligt.

Men Blacklist mig, og lad dog være med at tillægge spammeren en betydning, som vedkommende ikke har!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-09 14:23

Citat
Men Blacklist mig, og lad dog være med at tillægge spammeren en betydning, som vedkommende ikke har!

Kunne du så ikke for en gangs skyld lige fortælle---- hva vil du med kandu???

Hvorfor oprette mange profiler, for så at få dem slettet??? - er det sjovt??

For mig virker du som en ynkelig stakkel, der trænger gevaldigt til hjælp

Du er en voksen mand, og muligvis far til en voksen datter, håber inderligt du opfører dig anderledes i det virkelige liv, ellers ender det med du bliver gammel og ensom, for ingen kan holde dig ud

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-08-09 14:34

http://www.kandu.dk/spg139433.aspx#1598597 Selvfølgelig er du destruktiv - ellers ville du ikke lægge 13 intetsigende tip i tips.

Tag dine piller og en tudekiks og stop alle dine bortforklaringer.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 28-08-09 15:13

Hej Pia .

Velkommen hjem fra ferie. Hvordan var der så omme i det mørke Jylland ?

Vh. C .

PS! Er dette indlæg spam eller bare udtryk for glæde over, at Pia er med os igen ?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 28-08-09 15:23

Cathcart... spam... det hører ikke under kandu kategorien, så opret din egen gensynsglæde i en smalsnaktråd

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 28-08-09 15:27

Daws Olesen-50.

Tak for et klart svar .

Vh C

Kommentar
Fra : pve

Dato : 28-08-09 15:46

Citat
Jeg gider ihvert tilfælde ikke være her mere, så jeg giver lige mine point væk inden jeg sletter min profil!
- er det ikke også bare spam. Kandu er vel bare som alle andre forums på nettet: et sted hvor 98% er seriøse men 2% er useriøse men fylder måske 50% af indlæggene.

Ignorer idioterne er mit bedste råd og glæd dig over de seriøse brugere.

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 28-08-09 15:54

Citat
Ignorer idioterne er mit bedste råd og glæd dig over de seriøse brugere

Bedre kan det vist ikke formuleres

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-08-09 16:11

Ja, en kedelig-fyr ganske enkelt og utrolig destruktiv, med et kæmpebehov for kontakt, tag nu din medicin Burka m.fl.

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 28-08-09 17:59

Godaften dogvillestar.

Jeg har lige set din hjemmeside. Den er sgu godt nok herlig, med nogle fine indlæg om problemer i DK (burkaer, værtshuse mm). Jeg er kanon glad for, at jeg nåede at få den med i mine foretrukne links, hvis du skulle forlade dette til tider lidt spammede forum.

Vedr. spammer(e). Det ville være helt fint, hvis disse/denne ville lave egne spg. i Smalltalk. Så kan de/den der komme af med en hel masse frustrationer o.l. i stedet for eventuelt at stå på gadehjørnet, og der genere andre borgere. Her kan vi brugere jo bare ignorere den/dem og nogle gange få et meget billigt grin over nogle af indlæggene .

Så bliv endelig hængende og træd til, når der bliver brug for dig .

Vh C

Kommentar
Fra : kanduFup

Dato : 28-08-09 18:26

Jeg slutter seriøst nu.
(Ja det sagde jeg også i går)

Dog har jeg åbenbart gjort Kandu.dk en stor tjeneste, hvis det er rigtigt, hvad granner01 siger:

http://www.kandu.dk/spg139450.aspx

At Kandu samler på profiler. (???)

Tager min medicin og taler med overlægen på MonteBello + Sct. Hans.

Kommentar
Fra : kanduFup

Dato : 28-08-09 18:30

Citat
ynkelig stakkel

Ja, nu vil jeg jo ikke sige, hvad jeg tænker om visse personer man støder på her på kandu.dk

Kommentar
Fra : webm

Dato : 28-08-09 19:13

Jeg tror desværre ikke der er ret meget at stille op med ham, han lover den ene gang efter den anden at nu slutter det...

uden for pædagogisk rækkevidde
Fra : webm
Dato : 24-08-09 12:21

Og du kører stadig i det samme spor!

Nu blot med nye tåbelige navne og spørgsmål, du må da mangle noget indhold i din tilværelse?

Citat
Svar
Fra : Burka

Dato : 21-08-09 05:50

--------------------------------------------------------------------------------
A: Jo det forstår jeg godt.

B: Jeg har fattet det.

C: Tak for din forklaring.

D: Ja, Burka er hermed elimineret.

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-21033210.html

(Forstår dog stadig ikke hvorfor ans behøver at lukke sit Præmie-Liste størgsmål på grund af mig, og det får jeg heller ikke svar på, så jeg gider naturligvis ikke spørge én gang til om det)

Jeg mener 100% alvorligt, at I skal glemme Burka + tidligere profiler.
Syntes selv det er drøn irriterende at de altid nævnes!
**********************************************************************
Og vil så have én profil, som forhåbentlig ikke blever genkendt i samme øjeblik jeg stiller er spørgsmål, eller evt. kommer med et tip.

Og det skal jo ikke være med navnet "Jørn".
***********************************************************************

Du skal have tak for din hjælpsomhed her, webm

MvH
Jørn

Kommentar
Fra : kanduFup

Dato : 28-08-09 19:46

Tak til Hr. Løve, fordi du offentliggør personlige mail, som du har sendt til mig fra dig, og som jeg har svaret på !

Kan I ikke også være så venlige at offentliggøre min adresse, telefonnummer, e-mail, navn på mine børn og kone, og hvad I ellers kan finde på ?

Kommentar
Fra : kanduFup

Dato : 28-08-09 19:50

Måske kan I spørge min læge om nogle afslørende fact?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-08-09 20:14

Citat
Kan I ikke også være så venlige at offentliggøre min adresse, telefonnummer, e-mail, navn på mine børn og kone, og hvad I ellers kan finde på ?
Du kan vel selv skrive det

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 28-08-09 20:25

God aften dogvillestar.

Hvad kommer der frem, når man løfter en sten i haven. (Se noget af evenstående).
Citat
Der må da være andre der er trætte og skuffede over Kandu.dk, der i den grad spammes af useriøse idioter, som får lov til at ødelægge denne en gang så gode side!
Jo, der er andre, der har det på samme måde som dig.

Citat
Flest point til den der giver en go' forklaring på hvorfor Kandu.dk ikke gør noget ved spammeriet og psykopatspammerne!
Dine point tror jeg, du må vinke farvel til (hvis du stadig overvejer er farvel), for det er kun Kandu-teamet, der kan besvare det spørgsmål, desværre .

Kommentar
Fra : kanduFup

Dato : 28-08-09 20:42

Citat
Du kan vel selv skrive det

Hmm, svært, for jeg har aldrig været gift (naturligvis) og har heller ingen børn (naturligvis).

Hvordan skulle en Idiot som jeg have en familie?

Jeg har kun en lille Pip-Hans & et BornholmerUr (som er gået i slå), som holder mig med selskab.

Men bortset fra det, så er det da en fed side dogvillestar holder sig!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-09 20:53

Så tror vi også på den, storken og julemanden

Hvorfor så prøve at bilde os ind,at du skal finde en plakat som bryllupsgave til din datter??

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-08-09 20:55

Citat
Jeg har kun en lille Pip-Hans & et BornholmerUr (som er gået i slå), som holder mig med selskab.
Det forklarer meget

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 28-08-09 21:00

Kære Nordsted og andre seriøse brugere!

Hold nu op med at blive ved med at svare kanduFup. Lad dog vedkommende snakke med sig selv.

Og kom med kommentarer til dogvillestar i stedet for. Det er trods alt ham, der er kommet med et relevant udsagn.

Vh C

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-09 21:07

Heller22, jeg kunne nu også godt tænke mig at få svar på mine spørgsmål, inden hr mangedobbeltprofil bliver slettet - igen -

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-08-09 21:08

Citat
Kære Nordsted og andre seriøse brugere!

Hold nu op med at blive ved med at svare kanduFup. Lad dog vedkommende snakke med sig selv.

Og kom med kommentarer til dogvillestar i stedet for. Det er trods alt ham, der er kommet med et relevant udsagn.

Vh C
Tror lige at du skal åbne din egen tråd hvis du vil lege styrmand af en tråd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-08-09 21:12

Iøvrigt er jeg ikke spor seriøs

Kommentar
Fra : kanduFup

Dato : 28-08-09 21:23

Citat
Hvorfor så prøve at bilde os ind,at du skal finde en plakat som bryllupsgave til din datter??

1: Fordi det er rigtigt, og jeg fandt den på grund af det link, som du sendte, og som jeg i øvrigt godt kendte i forvejen, fordi jeg før undersøgte sagen, men dengang sagde hun, at den var for dyr, selvom min kone og jeg ville betale.

2: Fordi jeg ingen døtre har og ingen kone med kun den omtalte Pip-hans & BornholderUret, og så ville jeg jo gerne have at nogen skulle tro, at jeg også have et "normalt" liv.

Vælg selv et af de 2 udsagn.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-09 21:26

Så mangler jeg kun svar fra kl. 14.23

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-08-09 21:55

Citat
at jeg også have et "normalt" liv
nej, nej stop nu med dine historier

Kommentar
Fra : Burka

Dato : 28-08-09 21:58

Er det frøken klokken du mener?

14.23 nul dut, 14.24 nul dut, 14.25 nul dut

Hvorfor skal jeg svarer på ALT, når I sjældent svarer på noget vedrørende Kandu & Team osv

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-08-09 22:05

Jeg har svaret en del på dine seriøse spørgsmål, indtil jeg fandt ud af,at du tog pis på mig/os/kandu...og Burka er kommet på banen imens jeg har været på ferie, og gider heller ikke besvare flere, da man ikke kan tage dig alvorligt

Såååå svar udbedes venligt på mine spørgsmål fra kl. 14.23

Kommentar
Fra : kedelig-fyr

Dato : 28-08-09 22:33

-------------------------------------------------------------------------------

"Kunne du så ikke for en gangs skyld lige fortælle---- hva vil du med kandu???"

Jeg har fået hjælp fra dig bl.a, og tak for det.

"Hvorfor oprette mange profiler, for så at få dem slettet??? - er det sjovt??"
Fordi jeg nogen gange blev "provokeret", f.eks da jeg spurgte om "hvordan løber kandu rundt" og med det samme blev blacklistet. Som om det var et kontroversielt spørgsmål.
+ at jeg blev blacklistet i tråde, som omhandlede "spammeren", og jeg så gherne ville svare, men kunne ikke på grund af "udelukkelse", detfor nye profiler.
Nej det var ikke sjovt!

"For mig virker du som en ynkelig stakkel, der trænger gevaldigt til hjælp"

Tak for din ærlighed og omsorg

"Du er en voksen mand, og muligvis far til en voksen datter, håber inderligt du opfører dig anderledes i det virkelige liv, ellers ender det med du bliver gammel og ensom, for ingen kan holde dig ud"

Jo jeg er voksen (men har altid været barnlig og lidt drille-syg). Desværre har jeg tit raget uklar med folk i det virkelige liv. Fordi jeg modsiger autoriteter og kommer med mod argumenter, hvor andre foretrækker at holde mund (klogt af dem!).

Ja, jeg har taget "gas" på point-systemet, fordi jeg har observeret en del snyd.

Tage pis på jer?

Ikke altid, og som Piet Helm siger:
Dem der kom tager sjov for sjov og alvor kun alvorligt, ja de har faktisk opfattet begge dele dårligt.

Faktisk er du en jeg respekterer Nordsted1, fordi du er god til at hjælpe og god til at sige din mening.

Og jeg siger det ikke for at fedte.

Men nu skal I nok få fred for mig i den udgave.

Flere påstår jeg vil ødelægge kandu.
Nej - kun "lidt fest i gaden".
(Og det var jo fjollet!)

Hvis I virkelig mener jeg har gjort det -
så er Kandu ikke noget værd.

Håber du fik et svar, som var brugbart.

Hilsen
Burka, TimFlip, luftguitar, nulburka, kedelig-fyr, kanduFup

Bruger dem ikke fra nu af.
Og I må hjernens gerne slette dem! = blackliste

Kommentar
Fra : kedelig-fyr

Dato : 28-08-09 22:37

Kan se at jeg er ved at være træt
(lige som I er af mig!)

det kom vist en del "tyrkfejl".

Never mind!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-08-09 23:02

Citat
Velkommen hjem fra ferie. Hvordan var der så omme i det mørke Jylland

Takker for velkomst hilsen ......men hvor f... ved du fra jeg har været i Jylland

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 28-08-09 23:36

Olesen-50 mener, det var spam, da jeg skrev velkommen hjem. Så nu ved jeg ikke, om jeg må svare dig, uden at det bliver betragtet som spam igen .

Vh C

dogvillestar: Er det spam og misbrug af din tråd , eller godtagelig hyggesnak ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-08-09 00:03

Hvis ikke jeres indlæg er forsøg på svar i spørgsmålet, så er det spam og misbrug af tråden, desværre ser det ud som om dogvillestar har gjort alvor af truslen og mangeprofil har dermed opnået hvad han/hun er ude på.
Så Cathcart og piaskov (måske andre også) bør oprette deres egne hyggesnakke tråde og ikke spamme seriøse spørgsmål

Kommentar
Fra : Cathcart

Dato : 29-08-09 01:48

Altså o.v.n.

Du hyggesnakker da også af og til og ret ofte, uden at det bliver optaget som spam. Og jeg har svært ved at forestille mig, at dogvillestar har noget imod det.

Men for at vende tilbage til indlæggets fundamentale indhold, vil jeg gerne gentage:
Citat
Dine point tror jeg, du må vinke farvel til (hvis du stadig overvejer er farvel), for det er kun Kandu-teamet, der kan besvare det spørgsmål, desværre
Og at, hvis de rigtige spammere bliver ignoreret, holder de vel op, når vi ikke viser dem nogen interesse og dermed ikke giver dem respons.

Godkendelse af svar
Fra : dogvillestar

Dato : 29-08-09 04:21

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 29-08-09 04:31

Tak for svar til alle

Hyggesnak i en tråd er i mine øjne ikke at spamme, men en naturlig udvikling af et emne, så længe folk 'taler' pænt til hinanden, og så er det jo altid trådopretters opgave at får tråden tilbage på 'sporet'!

Men de fleste Kandu-spammere er åbenbart så åndeligt underudviklede, at de kun formår at formulere sig på børnehaveniveau!

Men over and out herfra!