|
| E-mail-konto opsætning Fra : BerndJ | Vist : 698 gange 100 point Dato : 27-08-09 20:08 |
|
Har skiftet fra 2-GO-bredbånd til "almindelig" bredbånd (via en router). Internet fungerer perfekt, men Outlook virker ikke, kan hverken modtage eller sende email. Har INTET lavet om i konto-indstillingerne. Hvad er "gået galt"?? Hvordan opretter jeg på fejlen??
På forhånd tak for hjælpen!
| |
| Kommentar Fra : granner01 |
Dato : 27-08-09 20:13 |
|
Du skal ind i din konto og skrive de nye oplysninger ind som du har fået fra udbyder.
Funktioner - konti - klik på din konto - vælg egenskaber - servere. Der skal de nye oplysninger stå.
Har du ikke de oplysninger du skal bruge, så må du ringe til din udbyder og få dem. De må have en hotline du kan ringe til.
| |
| Kommentar Fra : BerndJ |
Dato : 27-08-09 21:28 |
|
Min mobil 2-GO-bredbånd var hos TDC, den nye bredbånd er ligeledes hos TDC. Jeg har rettet SMTP (til pasmtp.tele.dk) men det virker stadigvæk ikke.
TDC skriver: TDC spærrede porte: 25 (SMTP), 119 (NNTP), 135, 4444.
| |
| Kommentar Fra : granner01 |
Dato : 27-08-09 21:40 |
|
Mig bekendt skal SMTP sættes til asmtp.tele.dk
Jeg kan tage fejl, det er et par år siden jeg selv havde TDC
| |
| Kommentar Fra : Eyvind |
Dato : 27-08-09 21:50 |
|
smtp skal være asmtp hos TDC - som granner siger.
| |
| Kommentar Fra : BerndJ |
Dato : 28-08-09 15:41 |
|
Har nu afprøvet alle foreslag, desværre uden held - får stadigvæk samme fejlmelding, at problemet skyldes indstillinger for port og SSL for serveren til indgående post.
| |
| Kommentar Fra : BerndJ |
Dato : 28-08-09 17:41 |
|
Af opsætningsvejledning fremgår følgende:
ip-adresse:
DNS (primær): 194.239.134.83 (ns3.tele.dk)
DNS (sekundær): 193.162.153.164 (ns3.inet.tele.dk)
SMTP: pasmtp.tele.dk
Nyheder:
FTP test:
TDC spærrede porte: 25 (SMTP), 119 (NNTP), 135, 4444
og intet andet.
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|