/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Dream Theater Plekter
Fra : salacia
Vist : 560 gange
50 point
Dato : 27-08-09 18:52

Hejsa, der skulle vel ikke være en af jer der har en Dream Theater plekter til salg? tror ikke der er god chance herinde, men prøver alligevel

Eller ved hvor man kan købe nogle?

1000 tak på forhånd

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 27-08-09 19:25

Hvad er det for en ting? Lyder som noget man bruger til en guitar :D

Kommentar
Fra : salacia

Dato : 27-08-09 20:57

Hov, spørgsmålet kom i en forkert kategori..

Jep en plekter (engelsk guitar pick) er en lille plastic ting man bruger til at ramme strengene, istedet for med fingrene.
Jeg er nemlig selv begyndt at spille guitar for nylig og så vil jeg meget gerne have en plekter fra mit yndlings band :)

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 27-08-09 21:43

Hehe... Jeg skal spørge min dreng i morgen. Jeg har 2 der spiller guitar, og snakker med den ene imorgen :)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-08-09 22:02

18 vi ikke har gidet acceptere og 25 der er accepteret???!? Spild af tid!