/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Screendump/screencapture
Fra : netop
Vist : 1224 gange
100 point
Dato : 27-08-09 14:31

Jeg har pået tidspunkt haft et rigtig godt program til at tage billeder af skærmen med, men kan nu ikke huske hvad det hed...

Der findes jo et hav af forskellige programmer, hvilket er det bedste efter din mening?

Det kunne jo være du netop kendte det program jeg havde

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 27-08-09 14:37

Vis det er Windows, hvorfor så ikke benytte <Prnt Scrn> for hele skærmen og <Alt>+<Prnt Scrn> for fokuseret vindue (Form)

MV.
Peter

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 27-08-09 14:37

Printkey 2000

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 110 point
Dato : 27-08-09 14:39
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-08-09 14:43

Irfanview kn også - gratis.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 27-08-09 15:12
Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-08-09 15:48

Ja Irfanwiev er et udemærket program, som også kan lave screen dumps, både af skærmen og det markerede område. Her ud over kan det en masse andre nyttige ting, når man henter de supplerende hjælpeprogrammer. Prøv det, det er jo som sagt gratis! (og helt uden penge)

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 27-08-09 16:14

Daws.

Inden du begynder at søge efter Irfanview på nettet, så hent og installer lige dette program: http://www.mywot.com/
Det viser sådan nogenlunde hvilke sider, der er til at stole på på nettet. Da jeg søgte Irfanwiev, var der mange røde og orange cirkler efter linksene + der var advarsler fra mig antivirusprogram, det nyeste fra AVG.

Mvh H

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 27-08-09 16:29

Irfanview er så den rette måde at stave ordet på. Som Bille gjorde . Når det så søges på nettet, kommer dette her ikke:
Citat
Da jeg søgte Irfanwiev, var der mange røde og orange cirkler efter linksene + der var advarsler fra mig antivirusprogram, det nyeste fra AVG.
. Jeg brugte Severinos Irfanwiev .

Mvh H .

Og god aften til dig, Severino

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 27-08-09 17:21

Her er Ifanview's officille hjemmeside http://www.irfanview.com/ vælg downlod derinde fra.

Desværre er fås Printkey 2000 ikke mere, ellers et smadder godt program som jeg har liggende fra den gode tid hvor det var gratis..............

Kommentar
Fra : susanne72

Dato : 27-08-09 21:59

snagit...?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-09 11:52

Måske er det FastStone du brugte ? Det er blevet et betalings program nu, men engang var det gratis:
http://www.faststone.org/FSCaptureDetail.htm

Godkendelse af svar
Fra : netop

Dato : 28-08-09 16:06

Tak for svaret ferik.

Det er nok den der kommer tættest på det søgte.