/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
EasyCleaner 2.0
Fra : CasperGrooss
Vist : 352 gange
20 point
Dato : 27-08-09 13:44

Hej

Jeg er i gang med at rense min computer og kiggede på Microsoft's hjemmeside efter et rense-program. Den tilbød EasyCleaner 2.0 og jeg downloadede. Det har godt nok hjulpet mig lidt på vej,
men det vil ikke slette kopieret filer eller register etc. Den beder om et "sepcifikt bibliotek" - /man skal gemme et eller andet på sin computer for at den vil slette filerne - den mener vist en slags mappe eller noget hvor man skal have nogle backup filer til de filer man sletter men det lyder jo lidt mærkeligt.

Er der nogen som ved jeg skal eller kender I et bedre program?

Jeg er ny, så besvar venligst :D - selvom mit spgs. er 20 p. værd ! ;D

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 27-08-09 13:54

Daws Casper.

Velkommen på Kandu. Her svares om så der er 0 point. Så ved du det. Men prøv disse gratis-programmer:
http://programmer.downloadcentral.dk/?action=search&pattern=advanced%20system%20care&searchArea=programs

http://programmer.downloadcentral.dk/?action=search&pattern=ccleaner&searchArea=programs

Mvh Heller

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-09 14:18

Hvis du kan vente til efter klokken 01, så vil jeg gerne fortælle om EasyCleaner som jeg har brugt i mange år, hvis du har Vista, så find et andet oprydningsprogram

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 27-08-09 16:05

Jeg kan se, at du selv laver smileys. Hvis du ser øverst til venstre, her i skrivefeltets menubjælke (når du vil indlægge en kommentar), er der en smiley. Klik på den og klik så på den du vil bruge. . Du kan også bruge citat fra andres indlæg ved at klikke på symbolet til højre for smileyen.
Citat
Hvis du kan vente til efter klokken 01, så vil jeg gerne fortælle om EasyCleaner
Teksten fra ovn har jeg så lige markeret, kopieret og indsat mellem
Citat
og CITAT
Det er ski smart .
Forøvrigt er det ovn's føs'da i dag. Det vil du kunne se, hvis du abonnerer på Smalltalk .

Mvh H

PS! Jeg har meget gode erfaringer med de 2 programmer, jeg linkede til. De renser ud i registreringsdatabasen, midlertidige forskellige filer og en hel masse ubrugeligt skidt. Jeg "kører" begge programmer efter hvert brug af min pc. Så er den "ren" til næste opstart . Og de kan bruges både i XP og i Vista

Kommentar
Fra : CasperGrooss

Dato : 27-08-09 18:29

Hej Heller

Tusind tak for hjælpen.

Det skulle være ikke være sådan at du (eller andre) vidste hvorfor - når man f.eks. skal vælge sprog, når man installerer et program så tager jeg dansk men computer kører bare mellem alle sprogene - så jeg endte op med spansk til CCleaner! Hvorfor? Hvordan stopper man det?

Hilsen
CasperGrooss.

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 27-08-09 18:37

Hejsa.

Du afinstallerer Ccleaner, installerer igen og håb så på, at du kan få den til at makke ret - nemlig at skrive på dansk. Det burde ikke være et problem

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-08-09 19:43

Citat
Indsæt dit citat her

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-09 01:23

Har du opgivet EasyCleaner ?

Kommentar
Fra : heller22

Dato : 29-08-09 00:17

Hej Casper.

Ovn skrev:
Citat
hvis du har Vista, så find et andet oprydningsprogram
Hvilket styresystem bruger du? For hvis du bruger XP er det program, EasyCleaner - som du allerede har, og som ovn vil hjælpe dig med - også udmærket.

Jeg bruger XP og bruger også EasyCleaner sammen med de 2 andre, da jeg har fundet ud af, at de supplerer hinanden helt fint. Forstået på den måde, at hvert program har sine mangler, som så bliver opvejet af de andre. Jeg håber, at jeg har udtrykt mig klart nok . Fik du CCleaner til at "snakke" dansk?

Mvh H