/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
underskrift indsamling
Fra : iceman1000
Vist : 529 gange
100 point
Dato : 27-08-09 11:37

hej jeg har været rundt og søgt lidt på nettet kan ikke finde så meget om det jeg leder efter det bedste sted på nettet at lave underskrift indsamling ligesom dem der går til folketinget når de er utilfredse meget noget kan hukse der var nogt om det i tv på et tidspunkt kan i finde siden for mig ?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-09 11:39

De indsamlinger jeg lige umiddelbart kan finde, er specifikke... er der en bestemt underskriftindsamling du tænker på??

http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=underskriftindsamling&meta=&aq=0&oq=undersk

Accepteret svar
Fra : Dahab

Modtaget 110 point
Dato : 27-08-09 11:47
Kommentar
Fra : Dahab

Dato : 27-08-09 11:47
Kommentar
Fra : iceman1000

Dato : 27-08-09 11:48

det er dem jeg har kigget på men mener der findes andre

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-09 11:51

Der er masser af sider for underskriftindsamling, bare se på mit googlelink

Men måske jeg har misforstået noget... ønsker du en side, hvor der er valgmuligheder for hvad du vil skrive under på?? eller ønsker du en bestemt side/formål?

Kommentar
Fra : iceman1000

Dato : 27-08-09 14:00

sidder onlineunderskrift.dk VAR god nok tak .. nordsted1 du har ikke misforstået noget skulle bare bruge en gof sife fik var ikke kigget helt efter på sidderne.... så point går til dahab....

Godkendelse af svar
Fra : iceman1000

Dato : 27-08-09 14:02

Tak for svaret Dahab. super god side kunne bare ikke lige huske siden men det var den mange tak for hjælpen....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-09 14:03

Ja jeg så godt den underskriftindsamling, den er nr 2 på mit googlelink