/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SMS'er til PC
Fra : larsbjoern
Vist : 970 gange
100 point
Dato : 27-08-09 10:28

Jeg har modtaget nogle SMS'er på min mobiltelefon som jeg gerne vil have overført til min PC, for at gemme og evt skrive ud.
Hvordan gør jeg det ?
Hvad måtte det evt. kræve?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 27-08-09 10:41

Der findes et program til dowload her:

http://www.pcworld.dk/download/0/1234

Beskrivelse:
floAt's Mobile Agent er et kraftfuldt mobil redigeringsværktøj, der nemt lader dig overskue al personlig data som er gemt på din mobil, via forskellige forbindelsesmetoder. Programmet tillader nemt håndtering af Kontakter (både SIM og telefonhukommelse) SMS, Profiler og filer gemt på mobilen.
Programmet lader dig også ringe og svare opkald direkte fra PC´en.
Note: Man skal have floAt's Mobile Agent v0.10.28 installeret før man kan køre disse opdateringer.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 27-08-09 11:23

Har en SonyEricsson ? Så se på Myphone Explorer: http://www.softpedia.com/progDownload/MyPhoneExplorer-Download-26177.html PC Suite er vand sammenlignet med dette gratis program

Kommentar
Fra : larsbjoern

Dato : 27-08-09 13:41

Det er en Nokia, så jeg prøvede lige med kabelforbindelse til PC Suite.
Her kan mails åbenbart hentes ind i et regneark!

Godkendelse af svar
Fra : larsbjoern

Dato : 27-08-09 17:59

Tak for svaret o.v.n..
Du mindede mig om PC Suite.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-08-09 01:21

Synd at du har en Nokia og må nøjes med PC Suite