/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Lotto system.
Fra : scooter
Vist : 1836 gange
300 point
Dato : 27-08-09 07:58

Nogle der kender et godt lotto system til ca. 500 kr om ugen.

MVH. Scot.

Kommentar
Fra : Gucci1704

Dato : 27-08-09 08:10

Hvis jeg gjorde, tror jeg da ikke jeg ville dele den med andre.
Så bliver præmierne jo mindre til mig selv.

Der er vist ingen genvej til at blive rig her, så ville alle gøre det.
Men systembøger kan du altid finde på biblioteket.

Mvh

Gucci

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 160 point
Dato : 27-08-09 08:10
Kommentar
Fra : vic200

Dato : 27-08-09 08:10

Der findes intet lottosystem der er bedre end andre.
Lad være med at hoppe på de mange annoncer der findes. Tallene der udtrækkes er helt tilfældige, så lav dit eget system.

vic200

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-09 08:12

Du kan også sende pengene til mig, så garanterer jeg for du vinder HVER UGE - dog ikke hvor meget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-09 08:23

Jeg har et system

Familiens fødselsdage, og så et par mærkedage, så er den udfyldt

Desværre er det den rene undskudsforretning, men hvo intet vover intet vinder

Kommentar
Fra : vvdriver

Dato : 27-08-09 08:28

Hvis du tænker på at spille for 500 om ugen.
Spil kun for 250,så har du en gevinst på 250 kr.
EN SIKKERT GEVINST
vvdriver

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-09 08:54

Glemte lige at nævne, at mit system er lidt dumt, ... jeg er nød til altid at huske at få fornyet kuponen, for jeg kan jo huske numrene, og den store gevinst skal nok blive udtrukket den dag jeg har glemt at forny

Kommentar
Fra : webm

Dato : 27-08-09 09:36

Citat
Glemte lige at nævne, at mit system er lidt dumt, ... jeg er nød til altid at huske at få fornyet kuponen, for jeg kan jo huske numrene, og den store gevinst skal nok blive udtrukket den dag jeg har glemt at forny

Jeg vil dog lige indskyde, at det ikke er nødvendigt selv at forny hver uge, det kan man da få Lotto til at gøre automatisk.

Det er nemt at spille på danskespil.dk
Når du tilmelder dig, får du en Spilkonto her på danskespil.dk. Hvis du ønsker at spille Lotto, Oddset, Quick eller ét af de andre spil, skal du overføre penge til din Spilkonto. Det kan du gøre enten via dit Dankort, VisaDankort, Danske Netbank eller Nordea Netbank.

Du kan også tilmelde dig danskespil.dk hvis du har lyst til at spille gratis spil. Der er masser af sjove gratis spil og mange timers underholdning.

Alle vores spil er åbne fra kl. 07:00 til 24:00. Zezam, Quick og Bingo er åbne hele døgnet. Der kan dog forekomme systemarbejde, som kræver at der lukkes for spillene i kortere eller længere perioder. Det tilstræbes at systemarbejde vil ske i tidsrummet fra kl. 03:30 til 04:30.

Nemmere kan det ikke blive!

NB: Du skal være mindst 18 år for at kunne oprette en spilkonto.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 27-08-09 09:37

Citat
Nogle der kender et godt lotto system til ca. 500 kr om ugen.

Det kan du i øvrigt også finde inde på http://www.danskespil.dk/l

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-08-09 10:11

Citat
den store gevinst skal nok blive udtrukket den dag jeg har glemt at forny

Jeg har også en enkelt lyn på Online hvor de blot trækker og indsætter på min bankkonto, og man får den nye kupon på mail allerede søndag middag.
Er der så pulje køber jeg 1-2 ekstra manuelt nede i byen.

Engang kiggede jeg for sjovs skyld på min lynkupon fra foregående uge ved ny trækning, der var 6 + 1, jeg gør det aldrig mere

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-09 10:19

Jeg forny'r hver 5. uge, og foretrækker at gå i forretningen med kuponen, i håb om selv at høre bibber

Stakkels dig LuffeA

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-08-09 11:39

Naaaah, jeg har nu vundet 2 x 5000 + utallige småbeløb, men da jeg har spillet nogle kuponer hver måned lige fra 92` går det lige op.

1,2 milliard som blev trukket i Italien sidste uge er for vildt, lad os håbe han ikke forærer præmien til Scientology som andre idioter har gjort.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-09 11:43

Jeg har kun vundet meget små beløb, og der er langt i mellem... men altså nu kan jeg rækkerne udenad, så jeg vil ikke udskifte dem

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-08-09 21:55

Citat
men altså nu kan jeg rækkerne udenad

Dert er derfor Lotto springer dig over du skæpper i kassen...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-09-09 20:49

Jeg tror scooter har vundet den store præmie og er smuttet

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 12-11-09 12:38

Tak for svaret refi.