/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Et firmas S:E. CVR nummer??
Fra : return
Vist : 432 gange
200 point
Dato : 27-08-09 07:26

hej

nogen der ved hvor man kan se om en virksomhed er gammel eller nystartet og om hvor mange år det har bestået i om den har været gået konkurs

Er det ikke noget med S.E eller CVR nummeret altså virksomhedens

men hvorfinder man disse oplysninger på nettet ????

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-09 07:38

Du kan tjekke det her

http://www.cvr.dk/Site/Forms/CMS/DisplayPage.aspx?pageid=0

Der er et max antal du kan tjekke pr time, men jeg kan ikke huske hvor mange

Kommentar
Fra : return

Dato : 27-08-09 07:50

Nordsted1

Hej

denne side har jeg lige været på men har så lige et ekstra spørgsmål

hvis der f.eks står firmaet er fra f.eks 2005 og kun er et et mands virksomhed hvordan kan det så være at der rent faktisk er to men på siden står der nul ansatte ??? synes det lugter lidt eller ??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-09 07:55

Nul ansatte... det lyder forkert

Men jeg har på andre sider set 5-8 ansatte, så man behøver åbenbart ikke være så nøjagtige

Kommentar
Fra : return

Dato : 27-08-09 08:05

Nordsted1

prøver lige igen

der står på siden som jeg kigger på at det kun er et 1mands firma altså kun den person
som burde være der iflg siden

men når man så tropper op ja så er der to i alt altså ham der har virksomheden og en person mere troede bare at det skulle være oplyst hvormange man havde ansat for man kan jo undre sig ik

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 27-08-09 08:08

Den side bliver jo ikke ajourført hver måned. Hvis firmaet ansætter personale og ikke indberetter dette bliver det ikke opdateret. Der kan stå under et firma at de har 20 ansatte, men måske kun 2 og omvendt.
Det behøver ikke lugte af noget som helst.

vic200

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 27-08-09 08:20

Det afhænger måske af årstiden, - flere ansatte - i f.eks sommerperioden??

Tror nu heller ikke pizzariaer er helt nøjagtige med deres oplysninger (ikke alle)

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 27-08-09 08:27

Tak for svaret Nordsted1.