/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Se TV med ReadOne Player
Fra : fa.dk
Vist : 547 gange
30 point
Dato : 16-04-03 07:12

Jeg kan ikke eksempelvis se Nyhederne fra DR; jeg får en systemprofil "twindexview.asp", som jeg ikke kan stille noget op med.
Jeg har ingen problemer med at høre radio.
Jeg har også kunnet se et af testeksemplerne på RealOne guiden.
Jeg har downloadet RealOne Player 9.0.0.297 - A mac OS X 10.2.4.
På Apple support skete det samme, da jeg snakkede med dem: han sad med den samme asp.-ting.
Der sker i øvrigt af og til det samme med Play Media, hvor jeg får "PlayMedia.asp".
Jeg håber, der er en, der kan hjælpe.
Mvh. Fa.dk (Frank)

Kommentar
Fra : axident

Dato : 22-07-03 18:39

Jeg kan kun forslå at opdatere hele dit styresystem det kan evt. løse en del generelle problemer.

VH
Axident