/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Ændre genvejstaster (bærbar)
Fra : steffen15
Vist : 1276 gange
100 point
Dato : 26-08-09 22:46

Hey har lige fået mig en acer bærbar den har nogle taster øverst oppe ved skærmen. bla

(bluetooth) (internet explore) (E-mail)

så spørger jeg om kan jeg ændre den som hedder E:mail så den ikke hopper ind på windows mail.???? jeg ville gerne have den hoppet ind på min hotmail!! eller fx gik ind i denne computer?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-08-09 23:39

Ja det er faktisk ret nemt, jeg ændrede på en Acer bærbar forleden (Windows Vista) den åbner nu Internet Explorer på Indbakke i Yahoo mail, når der trykkes på genvejen til venstre for tastaturet
Jeg rusker lige lidt op hukommelsen og kommer med løsningen om lidt

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 27-08-09 01:13

Klik på start flaget nede til venstre, klik på Alle programmer og find Launch Manager og klik på den, der kan du ændre hvilken program som åbner når du klikker på genvejs tasten, ud for den lille konvolut klikker du på Add og flytter prikken ned i: Type a Web site adress og så skriver du (eller kopier og sæt ind) adressen på din hotmail: http://mail.live.com/

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 27-08-09 08:17

Tak for svaret o.v.n..

super takker

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-09 10:26

Selv tak - godt du fik din genvej