/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Besked om E-mail på skriveb.
Fra : lukas2502
Vist : 537 gange
100 point
Dato : 26-08-09 12:36

Er det muligt at indrette det sådan ved opstart, at det kan ses på skrivebordet, uden at logge på serveren, om der er nye uåbnede E-mail.
Jeg bruger Thunderbird.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-08-09 12:45

Det tror jeg ikke, du skal åbne Thunderbird (og dermed logge på serveren) før du kan se om der er mails, måske kan du bruge en mail notifer, men den skal jo også på serveren for at se efter: http://www.poptray.org/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-08-09 22:44

Hvordan kan der komme mails uden man er logget på?? der knækkede kæden lige

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 27-08-09 08:39

Til nordstedt1, så må vi jo håbe at du får samlet "kæden"igen, når et Antivirusprogram ret så ofte kan meddele at det er opdateret, uden uden at jeg er logget på, hvorfor skulle det så ikke være muligt med E-mail?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-09 08:51

Det lyder meget ulogisk for mig, at noget kan komme ind på maskinen uden at jeg er på nettet, lidt ligesom at jeg har fået post uden at postbudet har været der

Følger spændt med, så jeg kan få samlet kæden

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-08-09 11:01

Citat
et Antivirusprogram ret så ofte kan meddele at det er opdateret, uden uden at jeg er logget på,
samme antivirus program og mange andre programmer logger selv på, det gør din Thunderbird jo også når du starter den, måske har jeg misforstået dit spørgsmål og det du ønsker er at Thunderbird starter sammen med computeren ? Det kan du nemt få den til, læg en genvej mappen Start

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 27-08-09 11:03

Alle programmer som selv opdaterer, er indstillet til selv at logge på serveren for at se efter nyheder, ingen loggen på server = ingen nye opdateringer

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-08-09 11:34

Citat
Alle programmer som selv opdaterer, er indstillet til selv at logge på serveren for at se efter nyheder, ingen loggen på server = ingen nye opdateringer

Så er jeg med igen

Godkendelse af svar
Fra : lukas2502

Dato : 28-09-09 22:36

Tak for svaret o.v.n..