/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Hjælp til motor/kabinevarmer
Fra : bite
Vist : 799 gange
100 point
Dato : 25-08-09 08:09

Jeg har en Toyota Avensis(benzin) med en motor/kabinevarmer.
Den er fjernbetjent via en TP4 fjernbetjening. Mit lille problem i den forbindelse er at når jeg starter den via quick start på fjernbetjeningen, er den sat til kun at køre 15 minutter hvilket jeg syntes lige er i underkanten for at varme bilen. Er der nogen som ved hvordan man ændrer på dette så den evt kører 30 min ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-09 08:17

Det burde da stå i brugervejledningen - hvis det overhovedet er muligt

Kommentar
Fra : bite

Dato : 25-08-09 08:20

Har kigget i den, men syntes ikke rigtigt at jeg kan få det til at fungere

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-08-09 08:29

Hvad står der da ???

Er det overhovedet muligt ???

Kommentar
Fra : HUGO-BØRGE

Dato : 25-08-09 09:35

Hvad er det for et fyr du har i bilen?
Alle typer fyr kan man indstille til at køre i kortere eller længere tid via fjernbetjeningen.
Jeg har en Eberspræcher og en Webasto i en minibus og begge kan stilles til f,eks at køre 60 minutter eller mere.

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Accepteret svar
Fra : HUGO-BØRGE

Modtaget 100 point
Dato : 25-08-09 09:40

Hvis du ikke kan finde din brugsforening kan du måske bruge dette link:

http://www.eberspaecher.dk/servlet/PB/show/1032566_l14/TP41.pdf

Med venlig hilsen
HUGO-BØRGE

Godkendelse af svar
Fra : bite

Dato : 25-08-09 16:34

Tak for svaret HUGO-BØRGE.

Ja det er lidt pinligt at indrømme det, men det er en TP5, var lidt forhurtig på tasterne imorges inden jeg tog på arbejde

Men fik en på arbejdet til at kigge på den, og han satte den tilbage på fabriksindstillingerne som er 40 min opvarmning hvilket må være nok. Det er iøvrigt et Eberspächer fyr som er monteret