/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Køre bil med et ØJE
Fra : klumme_k-rumme
Vist : 1709 gange
10 point
Dato : 24-08-09 21:38

Lovligt eller
Man kan JO IKKE BEDØMME afstand_oder.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-08-09 21:53

ja det er lovligt.
og det kræver en del tilvæning for at blive sikker, og det er værst om natten

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-08-09 21:57

Ja, det er lovligt, blot ikke som erhvervschauffør, altså taxi, lastbil, bus o.s.v.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 10 point
Dato : 24-08-09 22:39

Ikke muligt for de mange idioter der skriver SMS på narkoman-mobilen under kørslen.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 24-08-09 23:30

Citat
Ja, det er lovligt, blot ikke som erhvervschauffør, altså taxi, lastbil, bus o.s.v.

NU tænker jeg på ham **panseren** på 2 jul i den serie der )/&=? har gåed på tv 2
http://nyhederne.tv2.dk/station2/article.php/id-24335894.html
hr ikke 1 direkt til manden jeg tænker på, men han mistede et øje, i åben KAMP
FEDT NOK, at ham var tilstede, MEN
OK bare man er INDEN for lovens? korte arm så må man alt
Citat
Ikke muligt for de mange idioter der skriver SMS på narkoman-mobilen under kørslen.

Tvivler på du køer i lille-STORE DK === ALT er muligt, bare du har en flaske + 2 ben
men om jæ fatter den_ langt fra.
især på en skide motorvej, ALLE SKAL LIGGE I STRIBE Øh = 5 meter bag NEXT
og de kommer fandem ikke fræm hurtige end den første????????? der kører lovlig.
m 180 og hvem har så ========travlt
tvivler på unger nu pmdag kender til bremse-svigt/ andet svigt?
afstand til NEXT, min er temmelig STOR, da jeg vil have en vej udenom.
NB: man kan aldri samenlign en bil med en mc.

den dr siger dt har aldrig prøvet BEGGE.

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 24-08-09 23:34

får ikke at skreve til et springt DÆK:: så kan det vær man tar en triller/ bør hjem

har kun provet det engan, LØGN OG BEDRAG / sagde en kenmder = klamme / vs så mange andre.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-08-09 23:44

prøvede selv engang at fordækket eksploderede på den tohjulede på vej rundt i et sving
sikke en r..tur jeg tog, husker stadig udtrykket i ansigtet på den bilist der kom imod mig

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 24-08-09 23:49

JAHUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

der findes noget der hedder Google

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 25-08-09 00:07

Citat
prøvede selv engang at fordækket eksploderede på den tohjulede på vej rundt i et sving
sikke en r..tur jeg tog, husker stadig udtrykket i ansigtet på den bilist der kom imod mig

Håber FA________ var det var en scooterrrrrrrrrrrrr
så var der LIDT BEDÆKNING_ ellers NADA, men hvorfor KØRTE DU NU SÅ langsomt for
og så i et H sving. at du skull helt over til NABOÉNS kaffe cup/ selv cyklister kan ikke styre SIG
TUREN ? paris.

Men det er en *klassiker* UPS, mere fart end skidtet kan tåle at bremse med.
Eller bare der-ude hvor man har opgivet at bremse______FØJ _______og forsøger
at fodre katten i TANKERNE/ via you-tube BABUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
den er grim...

smutter snart i SWINGET.

Minder mig OM, jeg engang har stillet et MEGET tumbet ?
herinde og fik et rimeligt savr _tilbage

hvor kan man købe beskyttelse til mc bukser ?=======
tror ikke ligefrem man kan købe det, i lile dk, men man kan bruge en såkaldt
SOVEUNDERLAG FRA BILTEMA ELLER ANDRE
den er på 6-9 mm tyk og virker på amme måde som det der kostre 300.-
bare læg det dobbelt, med en klat lim.

Burger det sevl da det andet er 'system' formet og ikke til at bruge ved mig
har du ikke plads, så gør plads alt kan lad sig gøre med LIM

og husk det er det yder LÆDER der skal beskutte ikke det indre, det skal bare tag mod de BLÅ markørere og eller spor fra asfalt

så gik MJIUAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa igen.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-08-09 00:23

jeg skal gi dig scooter skal jeg, det var en cykkel magen til den her:

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 25-08-09 00:27

a SKA lie ha fjerne alle mine POPser/ blokkere, så kan de vær a ka CEEE

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 25-08-09 00:32

HVA r den af__bremserne sidder forkert __ på støøte hjulet

sgu da en gammel dame
http://www.z1300.dk/historie2.htm
min har kun 115 på et rullebræt, men fandem
man syntes man står stille_____________LIGE INDTIL SVINGET

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 25-08-09 00:35

BTWAY__LÆG LIGE MÆRKE TIL VÆGTEN PÅ NYE CUKLER
nu omdage

MIN VEJER ET KVART TON, UDEN ALT HVA D DER SKAL TIL FOR AT KØR..

men fedt RETRO_ dem er der sgu ikke mange af MERE.
Øhhh

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 25-08-09 00:37

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 25-08-09 00:39

rent grin__Policen SE

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 25-08-09 00:42

Citat
rent grin__Policen SE

ikke dt andet, men vor kan man få et fllyver kort henne

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 25-08-09 00:44

fedt gensyn med ghostrider

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 25-08-09 01:00

Min gs/gsx
Citat
http://www.youtube.com/watch?v=FNPHGuktCeI

og så er dær KAFFE, dyret/ mjau har jo ski travl, med sine reje4r

Kan ikke anbefale det til enhver_______der lige trot/////håber på vejen er ens YBER ALLES.
men prøv sådan en tur_____________________________________________________________________________________________________________
ups genganger, det er farlig for amdre...

tager osse svingene lid med ro, der GLATTE, når man gier GASOLIN = der-ud-af

men svaret fik jeg vist aldrig.

MÅ MAN KØRE MED ET / ØJE/ = EN ORDENTLIG BRANDERT FOR MIT VEDKOMMENDE
naæste dag og have 2 af dem lukker man det ene OK__?

Citat
ja det er lovligt.
og det kræver en del tilvæning for at blive sikker, og det er værst om natten

Tænk hvis amn var natteblind samtidig

Citat
Ja, det er lovligt, blot ikke som erhvervschauffør, altså taxi, lastbil, bus o.s.v

Politiet ER ALTSÅ ET BEDRE folkefærd/ eller skal de bare overhlde MAGTENS BEGÆR/
og indkræve penge for noget de selv GØR/ UDEN for min rekkevidde * -

Citat
Ikke muligt for de mange idioter der skriver SMS på narkoman-mobilen under kørslen.

som sagt er AALT muligt ///////// men visk mig det igen,,,

når jeg ligger under 45 tons vogn

ikke ??? men hader forældre der skal SMIDE DERES DYR / videre
især når aftensmaden trænger sig PÅ_______

gider ikke skreive min mening, men de HAR SKODA TRAVLT = IND OG UD=HJEM

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 25-08-09 01:01

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 25-08-09 01:09

OR JEG MISSEDE 1 kat det var ikke en gsx-r
men en
DAME

med maner , ikk min men temmelig sløv allivel

Kommentar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 25-08-09 01:12

dn skal med

Godkendelse af svar
Fra : klumme_k-rumme

Dato : 07-09-09 01:36

Tak for svaret LuffeA.
HADER SVARET___men IKKE MIN mob.

MEN I KAN VEL IKKE HØRE MIG FOR EN MOBILT STEREO ANLÆG DER ER DYRE EN EN skide forsikring, mod (HVAD) ikke mig, så er det op på siden og BANKE PÅ
?(#=&"?/¤¤%&¤¤"
og straks får man en FARKING udlænding uden kørekort + masser af våben LIGE I SNOTTEN
OBH/ oplysninger om rettigheder/
OG ALT BARE FOR AT FØLGE en SKIDE muslim bil.

TROR ÆRLIGT TALT, DER SKAL STRAMMES OP ? OVER ANDET end de små mennesker
der indviterer dem hjem, SELV KØRER JEG MED EN ITALIENSK PARABELLUM,
bare for at komme gennem diverse byer ===========
UDEN AT BLIVE PIST PÅ============= ? mere
MEN DEN HAR DE RESPEKT FORPÅ DEN PANSERE, I KAN GØRE BEDRE.