/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
stelnummer i dodge
Fra : ulstrup8860
Vist : 2380 gange
300 point
Dato : 24-08-09 20:23

er der nogen der ved hvor stelnummeret er hugget ind i en dodge ram 2500 2,9l årgang 2005 pick up der er stelnummer bag forruden men det er ikke nok til syn (synsvirksomheden ved det ikke). denne model er den eneste i danmark, men andre dodge van/pick kunne måske have stelnummer samme sted.
kh.ulstrup

Accepteret svar
Fra : Kentvester

Modtaget 310 point
Dato : 24-08-09 20:37

Hvis den ikke har været registeret i eu før, så er der ikke noget stelnr.
Hvis den derimod har været registeret i dk eller eu er det ihugget på rammen ved højre forhjul.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 24-08-09 22:36

hvis den er importeret fra USA,.. skal du ha' tilladelse til at ihugge stl. nr.
hvis bilinspektionen forlanger det,
i USA er det tilstrækkeligt med nummeret bag forruden,

for en del år siden havde jeg en ældre Dodge årg. 69.
der var kun nr. bag ruden.... det blev den synet med.

Godkendelse af svar
Fra : ulstrup8860

Dato : 25-08-09 22:16

Tak for svaret Kentvester.der skulle en del rengøring (fjernelse af undervonsbehandling) til før det kom til syne, den er importeret fra tyskland