/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows 7 på dansk
Fra : dos-man
Vist : 999 gange
500 point
Dato : 24-08-09 14:35

hej kandu´r
jeg ville spg om der er nogen her på kandu der har win7 version 7600 på engelsk
og som kunne tænke sig at lave den som en dansk version i opstart fasen
dvs. Integrere den dansk sprogpakke til windows 7 installation
så du bliver spurgt om hvilket sprog du vil installere din windows med dansk eller engelsk

for jeg har lavet en pakke som inde holder dette.
værktøjet til at Integrere sprogpakke + lave en iso fil
og en bat fil som gør alt arbejdet for dig , det eneste du selv skal gøre er
kopiere dine windows 7 filer som er på engelsk til mappen DVD
og hvis du har en iso fil af den så kan du extracter filen ( evt.med winrar )
til mappen DVD

og som bonus har jeg lavet en mappe som man selv kan komme sine programmer på
og som så kommer på din win7 iso fil jeg har som standard let en mappe der
nemlig en jeg kalder "Aktivering stopper"
og så kan i selv regne ud hvad det er,, ups

eller vil i selv lave det ? for så kan jeg da godt vise jer min bat.fil hvordan jeg har gjort det
jeg har lavet sådan at det sker helt automatisk
men det kræver selvfølgelig waik værktøjet fra MS

og så til slut brænder den win7 iso fil som bliver genereret og vupti
så har du nu en win7 dansk installation dvd

alt mit fylder ca 50mb i en winrar sfx fil
ps. det er med progpakken den danske sprogpakke som er på ca 40 mb

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-09 14:58

Nej tak....

Om et par måneder er den på banen i officiel udgave og GRATIS for en del brugere.... (hvis man overhovedet ønsker den)

Win7 udløber jo alligevel i 2010 hvis ikke man betaler eller har ret til opgradering.....

Men det er da muligt andre kan bruge dit forslag

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 24-08-09 15:04

refi > ja jeg hører selv til en af disse der får den , jeg har godtnok fået den med hjem da jeg var på ferie hos technet ( men på en brændt dvd ),'
og jeg ved bare ikke hvor folk har den idé fra at den udgår 2010 og dog for det er rc modellen der udgår , men version 7600 er RTM versionen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-09 15:07

HELE din win7 stopper hvis du ikke betaler....

Du havde da ikke forestillet dig at MS forærer noget væk

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 24-08-09 15:17

refi> NEJ den stopper da ikke . hvor har du det fra ???
lær hvad MS laver af filer som de tjekker , indrøm det ,
du ved det ikke ,

Hint:
SLLUA.EXE

jeg har dog indtil nu aldrig betalt for mine MS versioner og kommer heller aldrig til det
og hvorfor ?????????

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 24-08-09 16:14

dos-man>> tjæler du også mælk hos købmanden?

Kommentar
Fra : dos-man

Dato : 24-08-09 16:33

peet49 > jeg forstår godt hentydningen , men lige min mælk får jeg af naboén

men nu ligger det altså sådan at MS er delvis selv skyld i det . og hvorfor nu det
tænke , tænke
og der er dælme ikke nogen herinde der har betalt for alt det software / musik der ligger på deres pcér

og måske er der en grund til jeg gør som jeg gør , tænke tænke tænke .........

----------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 24-08-09 16:36

Det er jo ikke uden grund, der florerer så meget virus/mallware, når der er så mange, der gør det samme som du, de fleste har ikke sikkerheden iorden, da de ikke kan opdatere hos MS.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-09 17:42

Citat
og måske er der en grund til jeg gør som jeg gør , tænke tænke tænke .........

Min anerkendelse faldt lige med 70%

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-08-09 17:44

Citat
og måske er der en grund til jeg gør som jeg gør

Mit bud - NÆRIGHED

Accepteret svar
Fra : zith

Modtaget 500 point
Dato : 25-08-09 09:10

Har selv installeret WIN7 RTM på min pc og det virker jo fantastisk godt ;D

Gudos

Godkendelse af svar
Fra : dos-man

Dato : 25-08-09 16:55

Tak for svaret zith.
men jeg beholder selv min gode win xp