/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Microsoft publisher 97-eller højere
Fra : emine123
Vist : 250 gange
5 point
Dato : 15-04-03 22:19

Hej allesammen

Er der nogen der ved hvordan man kan downloade microsoft publisher 97-gerne højere uden problemer? Det skal ikke koste nogen penge.

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 15-04-03 22:53

Microsoft Office, herunder Publisher er et betalingsprogram - har altid været det og vil nok vedblive at være det.

Det er da stadig ulovligt at downloade et sådant program, uanset programmets alder, med mindre det er frigivet som freeware / shareware. Noget MS mig bekendt aldrig ha gjrot med deres OFFICE programmer.

Så igen en af de her "hvor kan jeg hente en pirat-kopi" spørgsmål - og jeg tror nok holdningen generelt er, at der ikke er nogen der vil svare på det... Selvom der måske var nogen der kendte svaret på hvor man kunne finde en sådan kopi, så ville man nok ikke være så dum at fortælle det her. (Det kunne jo være der var en medarbejder fra MS-Danmark med "på linien")

Så du må for mig at se klare dig uden. Finde et tilsvarende GRATIS program, eller finde svaret på spørgsmålet et andet sted.. Sorry

BenKvist

ps. Og hvorfor skulle du have programmerne gratis, når vi andre betaler ???

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 15-04-03 22:54

pps... Og så for 5 snoldede point ??

Kommentar
Fra : emine123

Dato : 15-04-03 23:03

Hallo Benkvist

Nu slapper du altså af.. Det eneste jeg gjorde, var at jeg spurgte om et spørgsmål. Og for 5 snoldede point. Har du noget mod det? Din snob.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 15-04-03 23:25

MsPublisher er et betalingsprogram.
Du kan alternativt downloade et gratisprogram hos: www.fineprint.com