/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Titlen på en film
Fra : OnkelJoachim
Vist : 589 gange
50 point
Dato : 23-08-09 17:23

Jeg leder efter titlen på en film under genren "thriller/drama/gyser"

Filmen handler om en mand der kidnapper unge damer og holder dem til fange ude i en skov. Her får han dem til at gøre alle mulige bizare ting for så til sidst at slå dem ihjel. :(

Der er bestemt en dame som spiller violin husker jeg, hun prøver sammen med andre at flygte fra stedet.

Alt imens føger man detektiven der skal finde og opklare denne sag.

Siger det nogen noget?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 23-08-09 17:39

Det kan evt. være Kiss the Girls .... på dansk Samleren

http://www.lovefilm.dk/film/1603-Samleren+-+Kiss+the+girls.do

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 23-08-09 17:41

Ja den film kan jeg godt huske - men jeg kan ikke huske hvad den hedder

Det er Morgan Freeman der spiller ham der skal opklare mysteriet, og det er hans niece der er violinspilleren - så vidt jeg husker.

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-08-09 17:51

hyldeborg

Det er den, jeg henviser til i mit indlæg

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 23-08-09 18:46

Jeps, det er jeg klar over. Men jeg var igang med at skrive mit indlæg da du lagde dit ind

Vh
hyldeborg

Kommentar
Fra : One2Many

Dato : 23-08-09 23:33

Det må være Sound of Music.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-08-09 15:14

OnkelJoachim

Var det så Kiss the Girls .... Samleren, som du tænkte på ?

Godkendelse af svar
Fra : OnkelJoachim

Dato : 31-08-09 16:40

Lige præcis :) undskyld den sene udmelding...